וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו לשידור החוזר

25.5.2009 / 1:05

אחרי שפיטסבורג התקרבה משחק אחד מגמר גביע סטנלי, הביסה דטרויט את שיקגו 1:6, עלתה ל-1:3 וקרובה לשחזור הסדרה מאשתקד

לאחר שפיטסבורג ניצחה בלילה שבין שבת לראשון בקרוליינה ועלתה ל-0:3 בסדרת גמר המזרח, נראה שגם בגמר המערב בהוקי קרח ייחתם הסיפור מהר. האלופה, דטרויט רד ווינגס, הכניעה ללא תנאי את שיקגו בלקהוקס 1:6 ועלתה ל-1:3 בסדרה. אם יעלו הרד ווינגס והפנגווינס לגמר גביע סטנלי, הן ישחזרו את סדרת השנה שעברה.

ניקולאי חביבולין, שוער שיקגו, נפצע במשחק הקודם ולא היה כשיר לפתוח. במקומו עלה כריסטובל הואה הצרפתי, החלפה שהייתה בעוכרי הבלקהוקס. הואה, אגב, ספג חמישה שערים ורשם 21 הצלות לפני שהוחלף על ידי קורי קרופורד. הכנפיים ערערו את שלוותם של הואה והגנתו מהרגע הראשון, ולמרות שחסרו את ניקלאס לידסטרום ופאבל דאטסיוק (שיחמיצו גם את משחק 4), גילו עדיפות לכל אורך 60 הדקות, כשהם מנצלים עד תום את דקות העונשין של היריבה ומבקיעים לא פחות מארבעה שערים במהלכי פאוור פליי.

מריאן הוסה הבקיע בדקה ה-9, יוהאן פרנזן הכפיל עשרים שניות לסיום השליש הראשון ודטרויט ירדה להפסקה ביתרון 0:2. אם חשבו הבלקהוקס על קאמבק, תקוותיהם נגוזו מהר מאוד עם שער של ואלטרי פיפולה שקבע 0:3. ג'ונתן טואס צימק ל-3:1, אבל כעבור 12 שניות בלבד קבע מריאן הוסה 1:4 והנריק זאטרברג חתם את תוצאת השליש השני עם מהלך פאוור פליי מבישול של בריאן רפאלסקי וניקלאס קרונוול - 1:5. זאטרברג חיקה אחד לאחד את השער הזה אחרי אסיסט נוסף של קרונוול ורפאלסקי וחתם את תוצאת המשחק בשליש האחרון - 1:6 גדול לדטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully