וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "לא אתן לשחקנים לשקוע בהפסד"

מאמן סכנין ניסה להרים את שחקניו לאחר התבוסה 3:0 בירושלים: "מקווה שיגלו מוטיבציה במשחק האחרון". דיוניסיו מנדס נפרד מהקבוצה

ביום שלאחר התבוסה 3:0 לבית"ר ירושלים, בבני סכנין מנסים לשכוח את המשחק אתמול (שבת) ולהתרכז במשימה החשובה בסוף השבוע, והיא להבטיח את ההישארות של הקבוצה בליגה. למרות זאת, בסכנין יודעים כי ההפסד אתמול לא בא רק בגלל יכולת טובה של בית"ר, אלא גם בגלל רכות של שחקניה.

בקבוצה ינסו להכשיר השבוע את טל חן הפצוע לקראת המשחק במחזור האחרון מול בני יהודה. אל ההרכב יחזרו גם עבאס סואן וחאלד חלאיילה, שלא שולבו מול בית"ר בגלל כרטיסים צהובים, ויחד עם שלושת השחקנים הבכירים בהרכב - בסכנין מקווים שישיגו את הניצחון שיבטיח עונה נוספת בליגת העל.

אגב, אם הכח עמידר ר"ג לא תנצח מחר מול הפועל תל אביב, סכנין תצטרך נקודה אחת בלבד במחזור האחרון כדי להבטיח את הישארותה.

החלוץ דיוניסיו מנדס המריא אתמול לאחר המשחק לפורטוגל כדי לבקר את אשתו ההרה, ובכך למעשה סיים את חלקו בקבוצה. בסכנין אין כוונה להחתימו לעונה נוספת. מעבר לכך, בקבוצה שוב עולה ביקורת על תפקודה של התקפת הקבוצה, וכפי שכבר נקבע בעבר, גם החלוצים איברהים בסיט ואובודו אוקוצ'ה לא צפויים להמשיך בקבוצה.

בתוך כך, ערן קוליק, מאמן הקבוצה, ינסה השבוע לעודד את חניכיו ולגרום להם להבין כי המשחק אתמול בטדי היה מעידה חד פעמית, שקטעה חמישה משחקים ללא הפסד. "המשחק הזה כבר היסטוריה", אמר קוליק, "יש לנו משימה הרבה יותר חשובה השבוע, ואני לא אתן לשחקנים שלי לשקוע בהפסד. אני מקווה שהם יגלו הרבה יותר מוטיבציה במשחק האחרון, כפי שהם גילו בתקופה האחרונה. אני לא נכנס לספקולציות לגבי איזו תוצאה תספיק לנו, אני רוצה לנצח גם בשביל להבטיח את ההישארות וגם בשביל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully