וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תנסה לשכנע את אבוחצירה לחזור בו

24.5.2009 / 16:45

בעקבות הבטחה של השחקן לעבור אליה בתום העונה, בכפוף למו"מ. איזיקוביץ' ינסה למכור אותו לפני שייצא ליוון כדי להגדיל את הפיצוי

הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', עשוי למכור את שמעון אבוחצירה לקבוצה אחרת בישראל לפני שיעבור ליוון – מה שעשוי להגדיל את הפיצוי שיקבל עבור החלוץ. איזיקוביץ' שמחזיק בכרטיסו של אבוחצירה, הוא זה שהציע להפועל פתח תקוה להיעזר בשרותיו של עו"ד אפרים ברק, שייצג את המועדון שלו בלא מעט סוגיות מורכבות בשל העובדה שהוא מתמחה בהסכמים בינלאומיים וחבר בוועדת המשמעת של פיפ"א. ברק ייצג את האינטרסים של שני המועדונים בניסיון לקבל פיצוי הולם עבור השחקן.

בלי קשר, מאז הנסיעה של אבוחצירה ליוון נעשים נסיונות מתחת לפני השטח על מנת להעבירו למכבי תל אביב. ביום שישי פורסם כי מכבי תל אביב הביעה כעס על הסיכום של השחקן בלאריסה. גורמים בקבוצה טענו בפני נציגיו כי אבוחצירה סיכם עם המנג'ר אבי נמני על מעברו בעונה הבאה. במכבי תל אביב ינסו לשכנע את השחקן לחזור בו ולהצטרף למועדון בעונה הבאה, כשטוברוק והפועל פתח תקוה יתחלקו בפיצוי. עם או בלי קשר, נמני נכח בחתונתו של אבוחצירה שהתקיימה ביום שני, ערב נסיעתו ליוון. יש לציין כי גם מכבי חיפה התעניינה בשחקן. לפני מספר ימים שוחח נציג מטעם המועדון עם אחד מנציגיו.

בצל המלחמה על אבוחצירה, ממשיכות להתנהל מלחמות בין סוכני השחקנים, שטוענים כי הם מייצגים את השחקן באופן בלעדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully