וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל יבואה נקנס ב-35 אלף דולר

חלוץ הפועל ת"א נענש על הדברים הקשים שאמר לעיתון "הארץ". במועדון רוצים למכור אותו לאירופה. בהכח: דודו דהאן יהנה מסגל מלא

חלוץ הפועל תל אביב, סמואל יבואה, נקנס היום (ראשון) בסכום המוערך ב-35 אלף דולר. זאת, בשל האיחור בחזרה מגאנה לפני כחודשיים ובשל הראיון שנתן לעיתון "הארץ". כזכור, יבואה תקף בחריפות את המועדון וחבריו השחקנים (ראה לינק בתחתית הידיעה). בהפועל טענו כי הדברים שנאמרו הטילו כתם על המועדון.

פרט לעובדה שיבואה הושעה מהפועל תל אביב, בקבוצה רואים בחומרה את מעשיו ולכן קיבל הבוקר השחקן את הקנס הגבוה ביותר שהוטל על שחקן במועדון אי פעם. המהלך הבוקר רק מחזק את העובדה שבהפועל לא רוצים את יבואה לעונה הבאה ולמרות שכבש העונה 13 שערים, ינסו במועדון להעבירו לקבוצה אחרת כשהעדיפות כרגע היא למוכרו לאירופה.

במועדון גם מציינים כי על השולחן לא הונחה שום הצעה לרכוש את החלוץ, אבל לאור הדברים ולאור היכולת החלשה שהוא מפגין בשבועות האחרונים, הסכום שאותו רצו לדרוש באמצע העונה - מעל מיליון יורו - ככל הנראה יקטן משמעותית.

בתוך כך, הפועל סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (שני, 20:50, ספורט 1) מול הכח עמידר רמת גן. בהפועל רואים במשחק חשיבות רבה ורוצים להבטיח את המקום השני בליגה כבר מחר. לשם כך, יעלה מחר אלי גוטמן הרכב התקפי שיכלול שלושה חלוצים- מהראן לאלה, ויקטור מרעי וערן זהבי. המשמעות היא שדימיטאר טלקיסקי יחליף בעמדת הקשר האחורי את ביבראס נאתכו שייעדר בשל צהובים.

שלא כמנהגו, גוטמן לא ערך היום אסיפה ורק לפני המשחק יראה לשחקניו וידאו של הכח ויערוך תדרוך. ההרכב שיעלה מחר המאמן, יותר ממרמז על כך שעומרי קנדה לא נמצא בתוכניות הקבוצה לעונה, כשגם דני בונדר שהושאל לקרית שמונה אמור לחזור ולהתמודד על מקום בהרכב באותה עמדה. לאחר המשחק מחר יחלו בהפועל את ההכנות לקראת העונה הבאה כשגוטמן יתמקד בחיזוק הקבוצה בעיקר בחלק ההתקפי ובקישור.

למרות ההפסד הצורם בשבוע שעבר למכבי חיפה בקבוצה מאוד רוצים להוכיח שזו הייתה מעידה חד פעמית: "אנחנו חייבים את הניצחון הזה לקהל", אמר אחד האדומים היום. "ברור שאנחנו גם משחקים על מנת להבטיח את המקום השני, אבל יותר חשוב לרצות את הקהל שלנו שהתאכזב מאוד בשבוע שעבר".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, אביחי ידין, דימיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, ויקטור מרעי, ערן זהבי, מהראן לאלה.

הכח מאמינים

לאחר שראו את יריבותיהן לתחתית מאבדות נקודות, בהכח עמידר רמת גן ינסו הערב לצאת מבלומפילד עם ניצחון שישאיר להם סיכוי להישאר בליגה גם ללא מבחנים. פחות מזה וההכרעה שתישאר למחזור האחרון היא ירידה אוטמטית או מבחנים.

לרשות דודו דהאן עומד סגל מלא, כשהחל משבת החלה האמונה בוינטר כי אפשר וצריך לנצח את הפועל ת"א, לאחר שיצאו ממאבק האליפות. על אף האמונה, דודו דהאן הזהיר את שחקניו מפני שאננות והבהיר להם כי הפועל ת"א לא תתן להם את המשחק אלא תרצה לנצח. במידה והכח תצליח לנצח את החבורה של גוטמן, ההכרעה במחזור האחרון תהיה ברגליים שלהם, כשיארחו את הפועל פ"ת. אם ינצחו את המלאבסים, יעקפו אותם בטבלה וישארו בליגה.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, עידן ויצמן, מייקל טוקורה, גל לוי, ג'וזף נואפור, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully