וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "בית"ר זה מועדון גאה וחזק"

דור בלך

24.5.2009 / 17:53

מאמן הירושלמים טוען שחוסר הוודאות הכלכלי לא יפגע בקבוצתו לפני הגמר. במועדון זעמו על התעלמות השופטים מהתנהגות אוהדי סכנין

מגד גוזני

צילום וידאו: גדעון צנטנר, עריכה: רן צימט

בית"ר ירושלים, מחזיקת הגביע שתחזיר אותו מחר (שני) למשרדי ההתאחדות ותנסה לזכות בו שוב ביום שלישי, חזרה להתאמן הערב לאחר הניצחון הקליל על בני סכנין (0:3). "הפסדנו את האליפות וכעת ננסה לזכות בגביע", סיפר מאמן הקבוצה ראובן עטר: "היו לנו הרבה תהפוכות וחוסר ודאות גם היום וגם במהלך כל העונה. הבנתי שהרוכש המיועד כבר לא מיועד. זה מה שאנחנו חיים איתו, אבל זה מועדון גאה וחזק ומה שקורה לא ישפיע. בכל מקרה יהיה משחק טוב בין שתי קבוצות התקפיות".

גם הבלם שמעון גרשון חולם על הנפת הגביע בפעם השניה ברציפות: "הפסדנו להם את האליפות ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד עוד תואר לאותה קבוצה", הכריז הבלם. "זה מתנגד ליצר התחרותיות שבוער בי".

"זה עדיין לא מדגדג, רק כשאגיע לאיצטדיון ואשמע את ההמנון תתחיל ההתרגשות", הודה הבוקר טברטקו קאלה. "זה בטוח לא יהיה קל כמו מה שהיה אתמול, חיפה קבוצה טובה, שתגיע בלי לחץ לאחר שכבר זכתה באליפות, אבל תעשה הכל כדי לזכות בדאבל. אני מאמין בקבוצה, אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות, נקווה שגם המזל יהיה לצידנו".

הקבוצה תקיים היום אימון קל יחסית, ומחר תצא לבית מלון במרכז כדי להתכונן בצורה אופטימלית למשחק בשלישי. ראובן עטר החליט לתת לקשר הצעיר עידן ורד מנוחה מול סכנין, מחשש שהכאבים הקלים בגבו יחמירו. ורד הפך להיות אחד משחקני המפתח של בית"ר בחצי השני של העונה, ועטר העדיף כי יגיע כשיר במאת האחוזים לגמר הגביע. שחקני הקבוצה בירכו את שמוליק קוזוקין על שער הבכורה בבוגרים, וביקשו ממנו לשחזר את הגול גם בשלישי.

בבית"ר זועמים על כך שהשופטים התעלמו מהתנהגות אוהדי בני סכנין, שביזו את המנון המדינה, שרקו בו בוז והניפו דגלי פלסטין במהלכו, והזכירו כי בכל פעם שקומץ אוהדים שלהם משמיע הערות גזעניות, השופטים שומעים היטב. בקבוצה היו מרוצים מהתנהגות הקהל אמש. לאחר שנשמעו קריאות גזעניות, התבקשו האוהדים על ידי הכרוז לחדול ממעשיהם, ולא חזרו על המעשה עוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully