וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאמר רואה בפורטונה דיסלדורף ענק ישן שצריך להעיר"

דור בלך

24.5.2009 / 11:50

נשיא המועדון הגרמני, שעלה לליגה השנייה, מתרגש מהגעתו המתקרבת של בעלי נתניה. גם יאמר עובר הלאה: "אני באופוריה ממה שראיתי"

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, נטש אמש (שבת) את יציע הפלטיניום במהלך משחק ההפסד למכבי חיפה (2:0) מיד לאחר שערו של בירם כיאל בדקה ה-76 תוך שהוא מסנן: "אני לא יכול לראות את זה יותר". עוד קודם לכן התראיין הגרמני לתקשורת המקומית בדיסלדורף וסיפר על תשוקתו הרבה להצטרף כבר לפורטונה.

יאמר הסביר מדוע לא הגיע למשחק המכריע של המועדון נגד ורדר ברמן חובבים, משחק אותו ניצחה הקבוצה 0:1 ועלתה לבונדסליגה השנייה. "אני יכול לחשוב על לפחות מקום אחד טוב יותר להיות בו כרגע, וזה דיסלדורף", סיפר יאמר בראיון שהתבצע בפרנקפורט. "לא הגעתי למשחק כי הייתי מושך יותר מדי תשומת לב. אף אחד גם לא יוכל להאשים אותי שהבאתי מזל רע אם חלילה היינו מפסידים", התלוצץ יאמר. "זה גם חסר סגנון להגיע למשחק הזה ולגנוב את תשומת הלב ממי שזה באמת מגיע לו, זה יראה כאילו אני מנסה לקבל תהילה על חשבון עבודתם של אחרים".

"מבחינתי, אחרי השיחה עם נציגי המועדון אני באופוריה. התרגשתי מאוד ממה שהראו לי על פורטונה ואני רוכש חיבה וכבוש לנשיא המועדון פיטר פריימוט. אם אשתי מצליחה, לאחר 11 שנים, להתעורר לצידי עם חיוך, אני מאמין שאוכל להישאר גם זמן רב ביחסים טובים איתו. אני סמוך ובטוח כי המו"מ יגיע לסיכום בימים הקרובים. עצם העלייה לליגה השנייה היא דבר חדש ומשמח".

גם פריימוט עצמו התראיין הבוקר למגזין "קיקר" וסיפר דברים שעשוים להישמע מוכרים מאוד לאוהדי נתניה. "דניאל יאמר רואה בפורטונה דיסלדורף ענק ישן שצריך להעיר", סיפר נשיא המועדון. "דניאל יאמר הוא איש כדורגל והוא הוכיח רצון עז לתרום ולקדם את המועדון". אגב, בעניין השמועות שעלו בגרמניה לפיהן יאמר יביא איתו את לותר מתיאוס כמאמן, הבהיר פריימוט כי הנושא לא עלה על הפרק והמאמן הנוכחי, נורברט מייר, ימשיך בתפקידו.

לותר מתיאוס, שאתמול יישר קו עם הבוס שלו בנתניה והכריז כי הוא "מבין מדוע יאמר החליט לא להשקיע פה יותר כמו בעבר", החליט להעניש את שחקניו באימון בוקר, כשהשחקנים היו צרכים להתייצב בקופסא כבר בשעה 7:30. הגרמני נכנס לחדר ההלבשה, הודיע לשחקניו כי יערך אימון רגיל ומלא, ולא אימון שחרור, ולא הוסיף עוד דבר. "חשבתי שהגעתי למקום מקצועני, אבל כנראה שטעיתי והגעתי למקום הלא נכון. אני לא מתכוון לקבל התקף לב בשבוע האחרון שלי פה", סיפר מתיאוס כבר אמש.

המועדון סיכם הערב עם חברת "דיאדורה" על חוזה אימוץ לעונה הבאה, זאת לאחר ש"קאפה", לה חוזה עם נתניה לעונה הבאה, ביקשה לקצץ בתמיכה עקב ירידת האטרקטיביות של הקבוצה לאחר הקיצוץ הצפוי של דניאל יאמר בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully