וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אני תמיד שואף להתקדם לליגה בכירה יותר"

24.5.2009 / 11:40

אליניב ברדה וגנק סיימו את העונה עם זכייה בגביע הבלגי. הישראלי מסכם, מדבר על התפקיד החדש במגרש ולא פוסל אפשרות שיעזוב

אליניב ברדה חגג אתמול (שבת) תואר ראשון באירופה. החלוץ בישל את השער הראשון בניצחון גנק 0:2 על מכלן בגמר הגביע הבלגי. לגנק הייתה זו זכייה שלישית בגביע, שהבטיחה לה את ההשתתפות בליגה האירופית. "זו הרגשה מדהימה לקחת תואר עם קבוצה באירופה והרגשה עוד יותר מדהימה לקחת דגל ישראל מאוהד ולרוץ איתו במגרש", אמר ברדה לוואלה! ספורט.

עבור גנק היה מדובר בסיום מצוין לעונה בינונית, בה סיימה הקבוצה רק במקום השמיני. "מאז שעלינו לגמר הראש היה רק בגביע ואיבדנו את הריכוז בליגה. בארבעת המשחקים האחרונים לא שיחקנו טוב וירדנו מהמקום הרביעי לשמיני. המטרה הייתה להגיע לאירופה, עשינו את זה דרך הגביע וזה מתוק".

ברדה סיכם את העונה השניה שלו בבלגיה: "תופקדתי בצדדים ומתחת לחלוץ וסיימתי עם 11 בישולים וחמישה שערים בליגה ועד שני שערים ושלושה בישולים בגביע. כששיחקתי, הייתה לי עונה טובה. הבעיה היא שהייתי פצוע והחמצתי קרוב לשלושה חודשי משחק. כך שהמבחינה הבריאותית אני מקווה לשיפור. התפקיד החדש והפציעה גרמו לירידה בכמות השערים (16 אשתקד - ע.מ), אבל אני נהנה. אני משחק בקבוצה שכיף להיות בה ולא יכול להרשות לעצמי להתפנק".

במהלך העונה חתם ברדה על הארכת חוזה בגנק לארבע שנים נוספות. לברדה סעיף שחרור עם תג מחיר של ארבעה מיליון יורו. החלוץ, ששמו נקשר בינואר למעבר לליגה בכירה, לא פוסל את האפשרות שלא ימשיך: "בתקופות האלה של השנה תמיד יש שמועות ודיבורים וכך יהיה גם השנה. כרגע אני יוצא לחופשה עם המשפחה, ומה שיתפתח - יתפתח לטובה. אני תמיד שואף להתקדם לליגה בכירה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully