וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק, עיר של קלאץ'

24.5.2009 / 10:11

מלקי קבררה ואלכס רודריגז שוב היו אחראים למהפך של היאנקיז ב-4:5 על פילדלפיה. סנטוס והמטס עשו את זה על פפלבון ובוסטון

תוצאות משחקי הלילה באינטרליג:

ניו יורק יאנקיז - פילדלפיה 4:5
סט. לואיס - קנזס סיטי 0:5
יוסטון - טקסס 6:3
שיקגו וייט סוקס - פיטסבורג 0:4
דטרויט - קולורדו 4:3
וושינגטון - בולטימור 2:1
בוסטון - ניו יורק מטס 3:2

אטלנטה - טורונטו 3:4
פלורידה - טמפה ביי 10:3
מינסוטה - מילווקי 2:6
אוקלנד - אריזונה 8:7
סינסינטי - קליבלנד 7:6
סיאטל - סן פרנסיסקו 5:1
לוס אנג'לס דודג'רס - לוס אנג'לס איינג'לס 4:5

NL:

סן דייגו - שיקגו קאבס 1:3

אות קיין

אצל ניו יורק יאנקיז השנה שום דבר אף פעם לא גמור. הומר בן שתי ריצות של אלכס רודריגז על הראש של בראד לידג' השווה ל-4:4 ומלקי קבררה חבט את כדור הניצחון ב-4:5 על פילדלפיה. המטס ניצחו את בוסטון באותו סטייל, 2:3 עם הומר של אומיר סנטוס על ג'ונתן פפלבון, שנקבע לאחר הילוך חוזר של השופטים. קייל לוהש הגיש שמונה אינינגים מעולים, סט. לואיס גברה על קנזס סיטי 0:5 בדרבי של מיזורי.

במשחק היחיד ב-NL המשיכו הפאדרס לדהור. סן דייגו רשמה ניצחון שמיני ברציפות ב-1:3 על שיקגו קאבס. סקוט פלדמן הגיש היטב והצעיד את טקסס לניצחון 3:6 על יוסטון, שני הומרים לחואן קרוז הלוהט. שיקגו וייט סוקס עברה את פיטסבורג 0:4 עם שישה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של קלייטון ריצ'רד. קליבלנד ניצחה בסינסינטי 6:7 למרות שני הומרים של ג'ואי ווטו מהרדס. ג'ייסון מארקי ממשיך בעונה הטובה שלו, והצעיד את קולורדו לניצחון 3:4 בדטרויט, שקטע רצף של שבעה ניצחונות לטייגרס.

אטלנטה המשיכה את המפולת של טורונטו כשגברה עליה 3:4 עם 7.1 אינינגים של דרק לואו. טמפה ביי שוב טבחה בפלורידה עם 3:10 על המארלינס, בולטימור גברה במשחק צמוד על וושינגטון 1:2. ג'ו מאוור הרותח חבט להומר תשיעי העונה, מינסוטה עברה את מילווקי 2:6.

מאט קיין העצום הגיש תשעה אינינגים מלאים וטיגן שבעה חובטים, סן פרנסיסקו הכניעה את סיאטל 1:5. אריזונה ניצחה באוקלנד 7:8, כשג'ייסון ג'יאמבי חובט להומר ה-400 בקריירה. האיינג'לס עשו הכל כדי להפסיד לדודג'רס, איבדו יתרון באינינג התשיעי ונוצחו 5:4 בעשירי עם הולכה של חואן פייר לתוך בסיסים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully