וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "היה חשוב לתקן את הרושם"

דור בלך

23.5.2009 / 20:52

אחרי ה-0:3 על סכנין, מאמן בית"ר התייחס להפסד בקרית שמונה בשבוע שעבר והוסיף: "איך תסתיים העונה? עם גביע". בסכנין מאוכזבים

יכולת מצוינת ויריבה חלשה סידרו לבית"ר ירושלים 0:3 קליל על בני סכנין הערב (שבת) וככל הנראה שגם מצב רוח מרומם לקראת גמר הגביע שייערך ביום שלשי באצטדיון רמת גן.

מאמן בית"ר, ראובן עטר ביקש לברך את מכבי חיפה על זכייתה באליפות והתייחס לביקורות להן זכתה קבוצתו אחרי ההפסד בשבוע שעבר בקרית שמונה: "להבדיל מהשבוע שעבר שהיו בעיות של צהובים, אנחנו צריכים את השחקנים בכושר ולכן שיתפתי את כולם למרות שגמר הגביע קרוב. בשבוע האחרון לא ישנתי טוב בגלל התצוגה החלשה שלנו בקרית שמונה. היום היה חשוב לתקן את הרושם, ראינו היום קבוצה שמחה. איך תסתיים העונה? עם גביע".

ברק יצחקי, שהצטיין וכבש את שערו ה-14 העונה, אמר: "המשחק היה חשוב לנו כהכנה לגביע ואני שמח שניצחנו והצגנו כדורגל טוב. הדיבורים על קרית שמונה היו שטויות. היה לנו יום חלש וזה קורה גם לקבוצות יותר גדולות מבית"ר ירושלים".

על גמר הגביע הוסיף החלוץ: "מזל טוב למכבי חיפה על האליפות, כנראה שהם היו הכי טובים העונה. יהיה משחק מאוד קשה, בכל זאת הם אלופים, אבל זה משחק אחד והכל יכול לקרות. הייתה לנו עונה מאוד קשה ובסוף לקחת את הגביע יהיה סיום מאוד מתוק".

כתבתנו איילה חננאל, מוסיפה כי שישה אוהדים של הקבוצה נעצרו הערב על ידי המשטרה בגין קריאות גזעניות לעבר אוהדי סכנין. בסיום חקירתם האוהדים שוחררו תוך שהוצא להם צו הרחקה ממגרשי הכדורגל. המשטרה תמליץ להעמידם לדין. אוהדי בית"ר גם השמיעו לאורך כל המשחק קריאות גזעניות.

בנוסף, במהלך המשחק קיללו אוהדים של בית"ר ירושלים את חאלד חלאילה, שהיה מורחק וישב ביציע. האוהדים אף ניסו לתקוף את השחקן פיזית, אבל המשטרה התערבה והפרידה.

אוהדי בית"ר ניסו לתקוף את חלאילה

בבני סכנין היו מאוכזבים מאוד לא רק מהתוצאה, אלא גם מהיכולת החלשה של כל הקבוצה הערב. "ההתפרקות שלנו באה כי הקבוצה השנייה הייתה טובה יותר בכל הפרמטרים", הסביר ערן קוליק אחרי המשחק, "היינו איטיים מולם, ניסינות התקיפה שלנו נעצרו רחוק מהשער של בית"ר, זה היה המשחק החלש ביותר שלנו מאז שהגעתי לכאן".

"נצטרך להבין איך השחקנים הגיעו לרמה ויכולת ירודות כאלו", הוסיף המאמן, שהתייחס גם להיעדרם של שלושה שחקני הרכב הערב, "כל אחד ששיחק קיבל צ'אנס, אבל הם לא נכנסו למקומות של השחקנים החסרים. כשיש לך את הבמה המרכזית אתה צריך להוכיח שאתה שחקן. עד עכשיו כולם היו בסדר ולא היו לי טענות. נצטרך לקום מהקרשים ואני מאמין שנעשה את זה בבית ונישאר בליגה".

קוליק גם אמר: "לא ראיתי את המשחק של בית"ר בשבוע שעבר, אבל לא נראה לי שהם שיחקו ככה נגד קרית שמונה". מאיר כהן הוסיף דברים דומים: "אם הם היו משחקים ככה נגד קרית שמונה אין ספק שהם היו מנצחים. אבל בית"ר שונאים את סכנין ולכן שיחקו נגדנו ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully