וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "עשינו את זה בענק"

23.5.2009 / 20:39

יניב קטן חגג זכייה באליפות שישית שלו במדי מכבי חיפה. אלישע לוי: "המינוי שלי הוכיח שאפשר גם אחרת". בירם כיאל: "העיקר שהאליפות חזרה לכרמל". ליאור רפאלוב: "לא ספרו אותנו בתחילת העונה ולכן האליפות כה מתוקה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה החזירה לעצמה הערב (שבת) את תואר האליפות אחרי הפסקה של שנתיים, עם ניצחון 0:2 בנתניה שהעניק לירוקים את האליפות ה-11 בתולדותיהם והשישית בעשור האחרון. חיפה ידעה שהיא זקוקה לניצחון אחד בלבד משני המחזורים שנותרו אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בשבוע שעבר במשחק העונה, עשתה את העבודה כבר הערב ושלחה את אוהדיה לחגוג בקופסא.

אלישע: "חיפה זה לא עוד מועדון"

אלישע לוי, בעונתו הראשונה כמאמנה של קבוצה גדולה, היה מאושר במיוחד בסיום: "אין שמח ממני בעולם. אנחנו עדיין לא חושבים על גמר הגביע, כי היינו כל כך ממוקדים בזכייה באליפות, אבל עכשיו נתפנה גם לזה, ונרכז לכך את כל הכוחות. אחר כך נבוא לאירופה ונעשה את מה שצריך. במכבי חיפה יש מועדון חזק עם חוסן, מאגר בלתי נדלה של שחקני בית ובסיס חזק".

על הדרך הארוכה שעבר ממאמן שמזוהה עם קבוצות קטנות לאלוף המדינה אמר לוי: "אמרתי בזמנו שהמינוי שלי מלמד שאפשר גם אחרת. חיפה זו ארץ ההזדמנויות. עשיתי מסלול מאוד קשה מלמטה, ואני שמח שהחזרתי את האליפות יחד עם כל מי שעזר, מיעקב שחר ועד אחרון העובדים. אנחנו צריכים להביא את חיפה למה שהיא הייתה רגילה, זה לא עוד מועדון, זה מועדון מפואר".

קרופניק: "אני בתוך חלום"

לפני המשחק ביקשו כמה מעובדי המועדון להביא שמפניות לחדר ההלבשה, אך זה נאסר עליהם על ידי ראשי המועדון בטענה שחגיגות מופרזות עשויות להוביל לשאננות לקראת גמר הגביע. לשמפניות שלום.

יניב קטן חגג אליפות שישית וראשונה כקפטן: "אליפות זה הדבר החשוב ביותר. אנחנו שמחים כי עשינו זאת בצורה ענקית היום, למרות הביקורות שהם מנת חלקנו העונה".

ניר דוידוביץ', לו זו גם כן אליפות שישית בקבוצה, בחר להקדיש את התואר לאוהד חיפאי בן 9 שסובל ממחלה. "זו הייתה אליפות קשה ומתוקה, עם מאבק מתיש מאוד", אמר השוער. "אין מתוק מזה. מהרגע שהגענו למקום הראשון לא ויתרנו, ניצחנו משחקים בשיניים והוכחנו אופי. עשינו את זה בסטייל. מבחינה אישית, התחלתי טוב את העונה, ואז הגיעה הפציעה, אבל בסופו של דבר סיימתי טוב".

הבלם ליאוניד קרופניק: "אני בתוך חלום. יש לנו סגל גדול, עבדנו טוב כל השנה ונקווה שנזכה בגביע. זכיתי כבר באליפות בארצות הברית, אבל זה תואר ראשון שלי בארץ וזה מרגש. תמיד האמנתי בעצמי ובדיוק לשם כך באתי לחיפה".

אלון חרזי הוותיק: "בתחילת השנה אמרתי שאני מאמין. עשינו מעל ומעבר, וזו הייתה אליפות גדולה. הציפיות לא היו גדולות, אבל לפעמים עדיף שכך. הפתענו הרבה אנשים, ובסך הכל עשינו עבודה טובה ונכונה. זה מרגש, ואני רוצה להמשיך לשחק גם בעונה הבאה".

בירם כיאל, כובש השער השני: "אין משמעות לשער שלי, העיקר שניצחנו וזכינו בתואר. הפעם אני שותף מלא לאליפות. יש לנו לילה ליהנות ומחר חוזרים לאימונים. מגיע אליפות לקהל הגדול הזה, אני רואה אותו ונהנה. הכי חשוב שהאליפות חזרה לכרמל".

אייל משומר: "לשמחתי שער הניצחון שכבשתי מול הפועל פתח תקוה עזר מאוד, אם אתם קוראים לזה שער אליפות, מבחינתי אין בעיה. זו אליפות ראשונה שלי אחרי שנתיים לא טובות. ההרגשה טובה, אבל צריכים להיות רגועים לקראת גמר הגביע. כרגע אנחנו לא יוצאים בחגיגות, צריך לסיים את העניינים בגביע ואז נתחיל".

ליאור רפאלוב: "זו הרגשה נפלאה. כל כך הרבה זמן חיכיתי לזה. לא ספרו אותנו בתחילת העונה ולכן האליפות כה מתוקה. בסיבוב האחרון לא הפסדנו, הצגנו כדורגל טוב ויש לנו הזדמנות עכשיו לעשות היסטוריה אם נזכה בדאבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully