וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אלופים, עדיין כאן

23.5.2009 / 10:57

הפיליז באו ליאנקי סטדיום והראו לניו יורק מי הבוס עם ניצחון 3:7. סנטנה והמטס ניצחו בבוסטון, האיינג'לס השביתו את הדודג'רס

תוצאות משחקי הלילה במשחקי האינטרליג:

ניו יורק יאנקיז - פילדלפיה 7:3
וושינגטון - בולטימור 4:2
בוסטון - ניו יורק מטס 5:3
אטלנטה - טורונטו 0:1
מינסוטה - מילווקי 0:11
סט. לואיס - קנזס סיטי 0:5
אוקלנד - אריזונה 2:1

לוס אנג'לס דודג'רס - לוס אנג'לס איינג'לס 3:1
דטרויט - קולורדו 3:4
פלורידה - טמפה ביי 15:2
סינסינטי - קליבלנד 1:3
יוסטון - טקסס 6:5
שיקגו וייט סוקס - פיטסבורג 0:2
סיאטל - סן פרנסיסקו 1:2

ב-NL:

סן דייגו - שיקגו קאבס 0:4

קדאייר בתנועות מעגליות

יוהאן סנטנה ערך בפנוויי פארק ביקור ראשון במדי המטס, ולמרות שספג הומראן מג'ייסון וריטק, הוליך את ניו יורק לניצחון 3:5 עם שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים. דייסקיי מאטסוזקה חזר להרכב בוסטון וסגר חמישה אינינגים בהפסד. היאנקיז קיוו לניצחון עשירי ברציפות, אבל לפילדלפיה היו תוכניות אחרות. ג'ימי רולינס, ראול איבנייז, ג'ייסון וורת' וקרלוס רואיז חבטו להומרים, והפיליז ניצחו 3:7 כדי לקטוע את רצף תשעת הניצחונות של הפסים. דרק ג'יטר, מרק טשיירה ואלכס רודריגז עם הומרים לניו יורק.

אחרי כל דיבורי הטרייד, הגיע ג'ייק פיבי למגרש הביתי שלו בסן דייגו, ורשם עם הפאדרס השתקה שניה ברציפות - 0:4 על הקאבס. הוא הגיש שישה אינינגים וטיגן עשרה חובטים בניצחון השביעי ברציפות של סן דייגו. מי שממשיכה ללהוט היא דטרויט, אף היא עם שבעה ניצחונות רצופים, ב-3:4 על קולורדו. וושינגטון הפסידה, כרגיל, בשלבים מאוחרים של המשחק - האינינג ה-12 הפעם, 4:2 לבולטימור.

טמפה ביי הגיעה למיאמי והמטירה על ריקי נולאסקו ופלורידה הרבה חצים, כשהיא מנצחת 2:15. רוי האלאדיי לא הצליח לרשום ניצחון מול קנשין קוואקאמי מאטלנטה, וטורונטו ספגה הפסד רביעי ברציפות - 1:0. שמונה ושבעה לקוואקאמי בניצחון, שבעה ושישה להאלאדיי, שלא רשם את ההפסד. ברונסון ארויו וסינסינטי גברו 1:3 על קליבלנד, טקסס עברה בעשרה אינינגים את יוסטון 5:6 עם הומר של נלסון קרוז באינינג העשירי.

מינסוטה חזרה הביתה והרגישה טוב ב-3:11 על מילווקי, כשמייקל קדאייר רושם סייקל. אריזונה ניצחה באוקלנד 1:2, סט. לואיס עברה את קנזס סיטי עם 0:5 וסיאטל גברה על סן פרנסיסקו 1:2 לאחר 11 אינינגים. האיינג'לס ניצחו בדודג'רס סטדיום את היריבה מלוס אנג'לס 1:3, שיקגו וייט סוקס הכניעה את פיטסבורג 0:2 עם שמונה ושמונה של גאווין פלויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully