וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: שיקגו שוב בתמונה

23.5.2009 / 10:44

דטרויט מחקה פיגור 3:0 והשוותה, אבל שער של פטריק שארפ בהארכה העניק לבלקהוקס ניצחון 3:4. חביבולין נפצע, הואה נכנס וניצח

שיקגו בלקהוקס חזרה הלילה (בין שישי לשבת) לסדרת גמר המערב ב-NHL, כששער של פטריק שארפ שתי דקות מפתיחת ההארכה הקנה לה ניצחון 3:4 על דטרויט. המצב בסדרה כעת הוא 1:2 לרד ווינגס.

שארפ כבש בחבטת סנאפ לאחר אסיסט של דסטין בייפוגליין וסמואל פאהלסון, כשהצליח להקדים את כריס אוזגוד, שוער דטרויט. בכך הסתיימה דרמה גדולה ונקטע קאמבק ענק של הרד ווינגס, שכבר חזרו מפיגור 3:0. שארפ ואנדרו לאד הבקיעו בתוך דקה כדי להעלות את שיקגו ליתרון 0:2 בשליש הראשון, פאהלסון כבש 45 שניות מפתיחת השני, ואז פתחה דטרויט מבערים. בתוך 4.5 דקות הבקיעו ניקלאס לידסטרום, בריאן רפאלסקי וג'ונתן אריקסון, וירדו להפסקה השנייה בשוויון 3:3. בשליש האחרון עשו השוערים עבודה טובה בשמירה על רשת נקיה, ובהארכה כבש שארפ את שערו השני והחשוב במשחק.

"לא היה לי זמן לחשוב", אמר שארפ. "התאמנתי הרבה זמן כדי להגיע לרגע הזה. רציתי לנצח וידעתי שאני חייב לעזור לקבוצה". אוזגוד רשם 23 הצלות, כשהסיפור המעניין היה בצד השני. פציעה של ניקולאי חביבולין לאחר שני שלישים גרמה לו לפנות את המקום לכריסטובל הואה. השוער הצרפתי שמר על רשת נקיה עם שש הצלות בסך הכל ב-22 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully