וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "הוכחנו שגם ברווזים יכולים לזכות באליפות"

22.5.2009 / 16:30

מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון, הכניס את כולם לפרופורציות לגבי האלופה החדשה. ארויו: "תמיד סמכנו על עצמנו". דרוקר: "ננסה ללמוד מהטעויות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב יכולה לנשום לרווחה. אחרי שאמש (חמישי) היא החזירה לעצמה את אליפות ישראל, היום נהנו השחקנים ממעט חופש, מעט אוויר, וכפועל יוצא מכך - הרבה חיוכים ומעט מאוד לחץ. האלופה חגגה באופן חגיגי את הזכייה בהרמת כוסית בנוכחות שחקני והנהלת המועדון, וגם בפרספקטיבה של יממה דומה כאילו השמחה בצד הצהוב הינה רבה.

מאמן הצהובים, פיני גרשון, מצא אנלוגיה לא רעה לניצחון קבוצתו בגמר, ואף לעונה כולה: "תמיד רצינו, השאלה אם יכולנו. אדם חכם אמר לי: 'מה שצולע כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז, זה כנראה ברווז'. הוכחנו שגם ברווזוים יכולים לקחת אליפות".

עוזר מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, מבסוט על הצלחת, והוא אף מוקיר את מה שנתנה האליפות לקבוצה. "היא נתנה לנו משהו כמועדון, כשחקנים, משהו שאתה מבין שאתה צריך לעבוד קשה. שום דבר לא מובן מאליו, צריך לשחק ביחד. השחקנים הבינו את זה בזמן, התנהגו לפי הקודים האלה ובגלל זה נמשיך לשמוח - אך בבד ובד גם ללמוד מטעויות, וננסה לבנות קבוצה יותר טובה בעונה הבאה", אמר דרוקר.

עמרי כספי, שעשוי לבלות את העונה הקרובה מעבר לים, השתדל להתייחס לעבר הקרוב - לא לעתיד הרחוק. "זו היתה עונה עם הרבה עליות וירידות, אנחנו אפילו לא זוכרים מה היה בתחילתה. לשמחתי זה נגמר בטעם מתוק מאוד", אמר כספי. "הגענו לגמר, הוכחנו שאנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ גם בשיטה הנוכחית ומגיע הרבה קרדיט למנהלים ולכל הצוות".

קרלוס ארויו, שקיבל הרבה ביקורות לכל אורך העונה, היה נראה סוף סוף רגוע, ואפילו הגניב חיוך או שניים. "בשביל להצליח צריך לעבוד קשה. כרגע אנחנו נהנים מהעובדה שלקחנו על עצמנו להיות איפה שאנחנו. תמיד סמכנו על עצמנו - זה מה שאלופות עושות, זה מה שחברים לקבוצה עושים", אמר הרכז הפורטו-ריקני, שלא צפוי להמשיך במועדון עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully