וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אני רוצה לחזור לטירוף שלנו"

אלי גוטמן ביקש משחקניו לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר נגד הכח עמידר. בקבוצה מתכוונים לשחרר את טלקיסקי בגלל עלויותיו

יממה לאחר החתמתו של אלי גוטמן לעונה נוספת, בהפועל תל אביב עדיין לא החליטו את מי מבין השחקנים לשחרר מהמועדון. גוטמן עצמו אמר לא פעם כי היה רוצה לראות את כל הסגל ממשיך בעונה הבאה, אבל לאור הקיצוצים הצפויים, קשה לראות איך הוא שומר על הסגל בשלמותו, בעיקר עם הרצון לראות קשר שמאלי חדש כשהמועמדים הם סלים טועמה ומיכאל זנדברג.

המשמעות היא שככל הנראה דימיטאר טלקיסקי לא יישאר בקבוצה בעונה הבאה, מאחר והוא מחזיק בחוזה שמן. הדברים עוד יכולים להשתנות בשבוע הבא כשגוטמן יחליט סופית על מי לוותר, אבל מסתמן שיחפשו לבולגרי קבוצה אחרת.. בכל אופן, תקציב הקבוצה ירד בכ-10 אחוזים והוא ינוע בין 27 ל-28 מיליון שקלים.

בתוך כך, הפועל תל אביב קיימה הבוקר אימון כשלפניו אסף גוטמן את השחקנים ואמר להם: "תשכחו את המשחק נגד מכבי חיפה. אני רוצה לחזור לטירוף שאפיין אותנו קודם. אנחנו חייבים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר ואנחנו חייבים להראות לקהל שלנו שהפועל יכולה לשחק כדורגל". לגוטמן מספר בעיות בהרכב. ביבראס נאתכו סוחב חמישה כרטיסים צהובים וייעדר, ואת מקומו אמור לתפוס ערן זהבי באגף השמאלי. טלקיסקי ירד לעמדת הקשר האחורי וגילי רמוט יוסט ימינה. את מקומו של יבואה המושעה יתפוס ככל הנראה ויקטור מרעי הצעיר, אבל גם עדן בן בסט עדיין בתמונת ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully