וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - סכנין: רק שיעבור בשקט

המשחק הטעון בין שתי היריבות מפגיש את המארחת, שרוצה להגיע היטב לגמר הגביע, והאורחת, שמנסה להבטיח הישארות (שבת, 18:45, ספורט 1)

כשהראש בגמר גביע המדינה ביום שלישי, תנסה בית"ר ירושלים להוכיח כי ההפסד לקרית שמונה היה מקרי וכי אין בכוונתה לספק טענות בנוגע לחוסר ספורטיביות ולתת לקבוצות הנאבקות על חייהן נקודות. בשבת יארחו שחקני האלופה היוצאת את בני סכנין בטדי (18:45, ספורט 1), שנלחמת על חייה בתחתית. "אנחנו יודעים שהמשחק מול סכנין זאת אופרה אחרת לגמרי לעומת גמר הגביע", אמר עידן טל לאתר הרשמי של המועדון, "אבל זה משחק חשוב מאוד עבורנו, וניצחון בו יכולת לתת לנו דחיפה לקראת הגמר".

"הסטטיסטיקה שלנו מול סכנין היא לא משהו בכלל", מודה עידן טל ונזכר שבית"ר עדיין לא הצליחה לנצח את הקבוצה של המגזר העונה, וכי במחזור האחרון של העונה שעברה הפסידו להם 2:1. "כמובן שקודם כל אנחנו צריכים לשחק בשבת, ולשחק טוב. 3 הנקודות יהיו חשובות הפעם, כי אנחנו רוצים כבר לסגור את העניין הזה של אירופה ולהבטיח את המקום השלישי בטבלה".

לאחר ההפסד בשבת, בבית"ר אסרו על השחקנים לדבר, כשתמונתם של עידן טל ואריק בנאדו על קיאק העיבה על האווירה, עד שהתברר כי השניים כלל לא שטו בקיאק אלא הצטלמו בתור טובה ליחסי הציבור של המלון. "יש משחקים טובים, ויש משחקים לא טובים, מול קריית שמונה היה משחק לא טוב, וזהו, לא מעבר לזה", מסכם טל את ההפסד המביש ההוא. "התאמצנו מאוד, זה לא היה נראה ככה כי לא שיחקנו נכון, אנחנו בני אדם, יש ימים טובים וימים לא טובים. אני מקווה מאוד שבשבת כולנו נתפוס יום טוב, נהיה מרוכזים, וננצח את המשחק. לאחר מכן נחשוב על יום שלישי".

טל גם לא מכחיש כי העניין כבר במשחק שייערך ביום שלישי ברמת גן. "ברור שזה נמצא בפנים, גם בלב וגם בראש, מהרגע שעברנו את חצי-הגמר. מחכים לזה בכיליון עיניים, אבל כמו שאמרתי קודם כל אנחנו צריכים להתרכז בשבת. לא חשוב לי מי יניף את הגביע, מצידי שמאיר הרוש יניף את הגביע, העיקר שמישהו מאצלנו יניף". בהלת הכרטיסים לגביע המדינה ממשיכה, כשבבית"ר החליטו כי מי שרכש כרטיסים באמצעות הטלפון או האינטרנט יוכל לאסוף בשבת את הכרטיסים בקופת האיצטדיון.

בצד המקצועי יאלץ ראובן עטר להסתדר ללא אריק בנאדו המוצהב, כשתומר בן יוסף עדיין אינו כשיר ל-90 דקות. הבלם המחלים צפוי להיות לראשונה בסגל הקבוצה, אך לא יוכל לפתוח והמטרה היא לשלבו במחצית השנייה אם התוצאה תאפשר זאת. כריסטיאן אלברז יחזור סוף סוף להרכב הקבוצה, כששמוליק קוזוקין יוסת לעמדת הבלם כדי להחליף את בנאדו. פרט לכך עטר צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר על מנת לערוך ניסוי כלים אחרון לקראת הגמר, אך צפוי לערוך חילופים במחצית על מנת לתת למספר שחקנים מנוחה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אלירן דנין, שמעון גרשון, שמוליק קוזוקין, כריסטיאן אלוורז, דריו פרננדז, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

קוליק: "כולם יודעים את חשיבות המשחק"

בני סכנין סיימה היום (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מחר בבטדי. בסכנין מאמינים כי מחר, למרות ההרכב החסר, בסיום 90 הדקות הם יבטיחו סופית ההישארות בליגה, אך יודעים שרק ניצחון יעשה זאת. אתמול עוד הגיעו מספר אוהדים על מנת לעודד את השחקנים לקראת המשחק וביקשו מהם להחזיר את הכבוד שאבד להם העונה. הקבוצה הגיעה בשעות הערב למלון בירושלים, שם יכנס מאמן הקבוצה, ערן קוליק, את שחקניו לאסיפה. קוליק יקרין להם וידאו של קטעים משערי בית"ר, ויבקש מהם לשים לב ליכולת האישית של היריבה. מעבר לכך, שוב ישים המאמן דגש על החלק הקדמי והסיומת של סכנין שלא באה לידי ביטוי במחזורים האחרונים.

עוד לפני כן אמר היום קוליק: "המטרה שלנו היא תמיד לבוא ולנצח. נכון שיש הרבה חסרונות, אבל זו הזדמנות טובה לשחקנים שעדיין לא קיבלו ממני צ'אנס להוכיח את עצמם. אני מקווה שהמוטיבציה שיש לשחקנים, היא זו שתצליח בסופו של דבר להביא לנו את הניצחון. כל שחקן יודע בדיוק את חשיבות המשחק הזה".

כאמור, לקוליק לא מעט בעיות לקראת מחר. עבאס סוואן וחלאד חלילה לא יוכלו לקחת חלק במשחק בשל כרטיסים צהובים וסרחיו נבואה ייעדר בגלל ההרחקה מול מכבי נתניה. אל רשימת הנעדים יצטרף גם טל חן, שמתח את שריר הירך האחורי באותו משחק.

השחקנים הנעדרים השאירו את קוליק עם כאב ראש לא קטן. את מקומם של הארבעה יתפסו איברהים באסיט, באסם גנאים ואיתן עזריה, כשלגבי האחרון עדיין מתלבט קוליק. שקיימת אפשרות שעלא אבו סלאח יפתח כבלם לצידו של פטי יא יא. מהראן אבו ריא צפוי לעבור לשחק כבלם ואילו חמאד גנאים יתפוס את מקומו כקשר התקפי, ואילו איתן עזריה אמור לשמש כקשר האחורי לצידו של חיים בנון.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, פטי יא יא, מהראן אבו ריא, באסם גנאים, חיים בנון, איתן עזריה (עלא אבו סלאח), חמד גנאים, איברהים באסיט, אחמד קאסום, אבודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully