וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי חיפה: לקלקל חגיגה או לחגוג

אחרי הניצחון במשחק העונה, הירוקים, שיחסרו את משומר, רוצים לקחת אליפות כבר נגד הנתנייתים. ימפולסקי ישוב מהנוער להרכב (שבת, 18:45, ערוץ 10)

מגן מכבי חיפה אייל משומר סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, ולא יהיה כשיר למשחק מחר (שבת, 18:45, ערוץ 10) של קבוצתו מול מכבי נתניה. זה המשחק השני ברציפות שמחמיץ משומר, אחרי שלא שיחק בשבוע שעבר מול הפועל תל אביב. אלון חרזי ימשיך להחליפו בהרכב.

עדיין לא ברור האם גוסטבו בוקולי יוכל להיכלל בסגל הירוקים, ומי שתורגל היום בהרכב במקומו היה הקשר אייל גולסה, כששלומי ארבייטמן שובץ בהרכב השני. מחר ייערך לבוקולי מבחן כשירות. השוער ניר דוידוביץ' סובל מכאבים בקרסול, אך ככל הנראה יהיה כשיר למשחק.

המאמן אלישע לוי שוחח היום עם השחקנים ואמר להם: "אפשר לזכות באליפות, אם נבוא מרוכזים למשחק הזה. תחשבו שאם ננצח, נוכל לחגוג אליפות בסוף המשחק".

אוהדי מכבי חיפה יהיו הרוב במגרש הקופסא, לאחר שאושר להם לשבת ביציעים 4 ו-5. מחיפה צפויים להגיע כ-2,500 אוהדים, בעוד שבנתניה מעריכים שיגיעו פחות מ-2,000 אוהדים לעודד את הקבוצה המקומית.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, לאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, יניב קטן, אייל גולסה, טמבינקוסי פנטאני.

ימפולסקי ישוב מהנוער להרכב הפותח

עם 100 אחוזי הצלחה מולם בליגה השנה וזכרון טרי וכואב מחצי גמר גביע המדינה, תנסה מכבי נתניה להוכיח מחר (שבת) שהיא לא תפאורה במשחק האליפות של חיפה ולהרוס להם את החגיגות. "כולם יודעים שהולך להיות משחק חשוב וקשה מחר", סיפר בלם נתניה, גולן חרמון, שצפוי לפתוח בהרכב במקומו של לואיס מרין המוצהב.

"המשחק הזה יהיה קשה לשתי הקבוצות, כי לכל אחת יש את המטרות שלה. אף שחקן לא אוהב שחוגגים אצלו בבית וזה יוסיף לרצון שלנו לנצח. מלבד זאת זה משחק הבית האחרון שלנו העונה ואנחנו רוצים שהאוהדים שלנו יסיימו אותה עם חיוך", אמר הבלם. "מעבר לכך, אנחנו נאבקים על כרטיס למפעל האירופי בעונה הבאה ולכן ניצחון במשחק הזה יהיה צעד גדול לעבר הבטחת המקום באירופה בעונה הבאה. יהיה משחק מעניין ונעשה הכל כדי שהאוהדים שלנו ישמחו בסיומו".

לאחר שבוע סוער בו הושעה אלברטו בלאנקו, שככל הנראה סיים את דרכו בקבוצה, והורד דלה ימפולסקי אל קבוצת הנוער - מאמן הקבוצה, לותר מתיאוס, החליט להחזיר את ימפולסקי ישירות להרכב כחלוץ שני ליד איתי שכטר. עוד שינויים מההרכב שסיים בתיקו מאופס עם סכנין בשבת הם דדי בן דיין, יששוב לעמדת המגן השמאלי, כשטל מעבי יוסת לקישור. גולן חרמון, כאמור, יהיה זה שיתפוס את מקומו של לואיס מרין המוצהב. את האסיפה הטקטית לקראת המשחק יערוך מתיאוס מחר, באימון בוקר קליל.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, זאביק חיימוביץ, דדי בן דיין, אלמוג כהן, רביד גזל, טל מעבי, דלה ימפולסקי, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully