וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם מכבי ת"א זועמת על אבוחצירה

22.5.2009 / 11:12

למועדון היה סיכום לא חתום עם החלוץ, על הצטרפותו. העסקה עשויה להתבטל בשל מחלוקת על עמלת סוכן. אבוחצירה: "הכל הולך לכיוון חיובי"

יממה אחרי שחלוץ הפועל פתח תקוה, שמעון אבוחצירה, חתם על חוזה בלאריסה היוונית, הוא שב הבוקר (שישי) ארצה. על פי ההערכות של גורמים שונים המקורבים לעסקה השחקן צפוי להשתכר כמיליון דולר בארבע שנים. אתמול החליטה הפועל פתח תקוה להשעותו מכל פעילות לאחר ששיקר למאמן זאב זלצר, ומסר לו פרטים כוזבים בנוגע לחופשה שביקש.

הבוקר נרשמה התפתחות מעניינת נוספת מכיוונו של אבוחצירה, כאשר במכבי תל אביב הביעו כעס רב על השחקן. לטענת מקורב לאבוחצירה, גורם במכבי תל אביב שוחח עם נציגיו של החלוץ והביע תרעומת על הסיכום עם היוונים, וזאת משום שלטענתם אבוחצירה סיכם בלחיצת יד עם ראשי המועדון על הצטרפותו למכבי תל אביב, לכשיפדה את כרטיסו בוועדה למעמד השחקן.

הפועל פתח תקוה ומכבי תל אביב הן לא היחידות שכועסות על אבוחצירה, גם סוכני שחקנים שטוענים שאבוחצירה חתם להם על מסמך בלעדי בנוגע ליציאתו לחו"ל. כך לדוגמה סוכן השחקנים דדה חדד, שכבר ניסה להוציא את השחקן מספר פעצמים לאירופה ואף היה מעורב בעסקה הנוכחית, אך בסופו של דבר אבוחצירה הפנה לו עורף וסגר את החוזה עם לאריסה בעזרת סוכן השחקנים יוסי גאייר. בקרוב מאוד עשויה להתפתח בעיה, משום שכעת עשוי חדד לדרוש מהקבוצה היוונית לשלם לו עמלת סוכן, משום שהוא הסוכן הבלעדי של אבוחצירה. במידה שהעניינים לא יפתרו, עשויות להתפתח תביעות הדדיות שיגרמו לכך שאבוחצירה לא יגיע ליוון.

כעס נוסף הופנה מכיוון אחר, אריק איזיקוביץ', הבעלים של בית"ר נס טוברוק, מחזיקת כרטיס השחקן של החלוץ. איזיקוביץ' כבר סיכם עם מכבי תל אביב במהלך העונה על העברתו של אבוחצירה, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל ונראה היה שבסום העונה הזו יתחדש המשא ומתן. אך אבוחצירה ניצל את העובדה שהוא רשום בבקרת התקציבים כשחקן מושאל, ולכן חוזהו בהפועל פתח תקוה בעונה הבאה אינו תקף. איזיקוביץ': "הוא כנראה ניצל את זה שהוא מושאל, הוא בכל מקרה לא ישחק ביוון בעונה הבאה, הוא צריך לחזור לטוברוק".

אבוחצירה הגיב להתפתחויות ואמר: "הכל הולך לכיוון חיובי, המטרה היא לחתום לארבע שנים (החתימה עד כה היא על טיוטה בלבד, א.י). אני מקווה שהכל יסתדר".

בהפועל פתח תקוה הופתעו אתמול לקרוא כי אייל לחמן מעורב בעסקה. לחמן טוען: "אני רק המלצתי ומעבר לכך אין לי חלק במעבר". אבוחצירה עצמו לא מתכוון להגיע למשחק הקרוב של הפועל פתח תקוה, ולמעשה סיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully