וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר נפגש עם נשיא קבוצת דיסלדורף

דור בלך

22.5.2009 / 11:00

הבעלים של נתניה ופיטר פריימוט דנו לגבי שיתוף פעולה עתידי ללא קשר לעליית הקבוצה ליגה. פריימוט: "יאמר הבטיח כי הצטרפותו לא מותנית"

נשיאה של קבוצת פורטונה דיסלדורף הגרמנית, פיטר פריימוט, יו"ר הקבוצה, דירק קול, ונציג הציבור בדירקטוריון הקבוצה, היינריך פרופר, נפגשו הערב (חמישי) עם הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, לפגישת עבודה שהתארכה מעבר לשלוש שעות. יאמר שב וסיפר על התשוקה הגדולה שלו להצטרף כמחזיק מניות עיקרי לקבוצה, ללא קשר לליגה בה תשחק בעונה הבאה. שני הצדדים החליטו כי בעקבות המשחק החשוב בשבת, עדיף כרגע לא לצאת בהצהרות, והחליטו יחדיו להמשיך את השיחות ביום ראשון לאחר המשחק, כשההערכה היא שכבר בשבוע הבא המשא ומתן עשוי להיסגר. יאמר עצמו אף הודיע כי יגיע למשחק החשוב בשבת.

מוקדם יותר היום התראיין פריימוט לתקשורת הגרמנית והתייחס להצטרפותו הצפויה של דניאל יאמר לקבוצה. המשא ומתן עם דניאל יאמר מאוד אינטנסיבי ואני מאמין שבקרוב הוא יסתיים באופן שהמועדון יהנה ממנו ויוכל להתפתח רבות".

גם יאמר עצמו התייחס בתקשורת הגרמנית לעניין הגדול שלו במועדון. "מאז שהתחלתי במשא ומתן אני צופה במשחקים שלהם באינטרנט ונהנה מהרמה הגבוהה. אני בטוח שבשבת נעשה את זה ונעלה לליגה השנייה".

בשבת תארח פורטונה את ורדר ברמן ב', כשניצחון יבטיח את עלייתה לליגה השניה. דיסלדורף מדורגת כעת במקום השני שמוביל לליגת המשנה, עם נקודה אחת יותר מהקבוצה במקום השלישי שמקנה השתתפות בפלייאוף נגד היורדת השלישית מהבונדסליגה השניה. כבר ביום שלישי נגמרו כל 51 אלף הכרטיסים למשחק, כשרובם ככולם נקנו על ידי האוהדים הביתיים.

"זה ללא ספק המשחק הכי חשוב שלנו בעשור האחרון", סיפר פריימוט. "בעבר היו לנו משחקים חשובים לא פחות כמו גמרי גביע ומשחקים על הזכייה באליפות, אבל בעבר הנראה לעין זה המשחק הכי דרמטי שלנו ואני לא רוצה להוסיף עוד דרמה עם הצהרות מטופשות. בכל מקרה, דניאל יאמר הבטיח כי הצטרפותו למועדון לא מותנית בעליית ליגה".

עדכון ראשון 15:40
עדכון אחרון 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully