וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "יבואה הטיל רפש בחבריו ובמועדון"

מאמן הפועל תל אביב הסביר את השעייתו של החלוץ הגנאי. מוקדם יותר, גוטמן הסכים לקצץ בשכרו, וחתם לעונה נוספת לאחר משא ומתן ארוך

אלי גוטמן חתם היום (חמישי) לעונה נוספת בהפועל תל אביב. הבוקר גוטמן הסכים לקיצוץ החוזה, התנאי אותו הציבה הנהלת הקבוצה להחתמתו בקבוצה, וכך נסללה הדרך להשארתו במועדון. גוטמן השתכר בעונה בעונה שעברה סכום של 160 אלף דולר, וחוזהו החדש מוערך בכ-130 אלף דולר.

בימים האחרונים מקורביו של המאמן אמרו כי הוא חש פגוע מיחסה של ההנהלה כלפיו, וכי לא ציפה שיערימו קשיים בנוגע להישארותו במועדון. ראשי הפועל תל אביב התעקשו על כך שהמאמן, שהשאיר אותם בעונה שעברה בליגה והוביל את הקבוצה לצמרת ליגת העל העונה, ייקצץ בחוזהו, ולאחר יומיים של דיונים התרצה המאמן, וכך הגיעו הצדדים להסכמה.

בסיום הפגישה אמר גוטמן לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני גאה להמשיך ולאמן במועדון הפועל תל אביב בעונה הבאה. בפגישה שערכנו הבוקר הסכמתי לבקשתו של מוני הראל לקצץ בשכרי, וזאת כהערכה להשקעתו הרבה במועדון בשנים האחרונות".

אמש מחו אוהדי הפועל תל אביב נגד התנהגות ההנהלה כלפי גוטמן, והבטיחו כי אלי טביב, הבעלים המיועד, יצטער על הגעתו לבלומפילד ביום שני, אם גוטמן לא יישאר כמאמן הקבוצה. טביב וגבי קצרה רצו למנות את רוני לוי, הנחשב למקורב לשניים, למאמן הקבוצה, אך בתום המשא ומתן, הוחלט, כאמור, על המשך דרכו של גוטמן. "ברצוני לנצל הזדמנות זו על מנת להבהיר שבין אם אלי טביב ייכנס כשותף ובין אם לאו, בשיחות שהיו בינינו קיבלתי ממנו את התחושה של הערכה ליכולתי המקצועית, ואני יודע שבכל פורום בו דיבר, טביב אמר שאני המאמן הראוי למועדון. החשוב מכל כעת הוא להתכונן לעונה הבאה ולהעמיד סגל ראוי למועדון מכובד בסדר גודל של הפועל ת"א".

אחד משחקני הקבוצה הגיב על החתמתו של גוטמן: "כולנו אוהבים את אלי, אנחנו מאוד מאוד שמחים על כך שהוא נשאר. זה היה הרצון של כולם, של האוהדים ושלנו. אנחנו מקווים שיחד איתו נעשה לפחות עוד עונה יפה".

אוהד כהן מועמד להחליף את אניימה

בהפועל תל אביב יחלו בימים הקרובים להכין את הסגל לעונה הבאה. סמואל יבואה, שאתמול התראיין לעיתון "הארץ" וביקר בחריפות את המועדון, ככל הנראה לא ימשיך בקבוצה. הדברים שאמר יבואה בראיון הכעיסו מאוד את האדומים, ובמיוחד את גוטמן עצמו, שהשעה אותו עד להודעה חדשה, המועדון ינסה למכור את החלוץ, גם אם לא תגיע הצעה רצינית מקבוצה בחו"ל. גוטמן אמר היום: "יבואה לא יכול לשחק עם חבריו לקבוצה לאחר שהוא הטיל רפש עליהם ועל המועדון".

עוד על הפרק המשך דרכו של השוער וינסנט אניימה. אם הניגרי המצוין לא ימשיך במועדון, אחד המועמדים להחליפו הוא אוהד כהן, שוערה של מכבי פתח תקוה, שאיתו כבר ניהלה הההנהלה משא ומתן בעונה שעברה. בסביבתו של השוער אמרו היום שהיו מאוד רוצים לראות את כהן במדי סגנית המוליכה. בקבוצה גיששו גם אצל שוער מכבי נתניה לירן שטראובר וחלוצה איתי שכטר.

הערב בסיום האימון יישב אלי גוטמן מול חשב הקבוצה, להחליט על עתידם של אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי. כפי שנראה כרגע, המאמן מעוניין בראשון יותר מאשר בקשר, אבל גם אם ירצה את השניים בסופו של דבר שניהם יצטרכו לקצץ בשכר. טלקיסקי, לעומת טופוזאקוב, מוכן לקצץ באופן משמעותי בשכרו, אבל לא בטוח שגוטמן עדיין מעוניין בו. לעומתו, טופוזאקוב יהיה מוכן לקצץ בשכרו רק אם יובטח לו חוזה לשנתיים.

עדכון ראשון: 21/5 12:04
עדכון אחרון: 21/05 21:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully