וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירה חתם בלאריסה היוונית

21.5.2009 / 18:30

החלוץ נפגש באתונה עם הנשיא פילאדקיס וחתם ל-4 שנים, לאחר שאייל לחמן המליץ להחתימו. במועדון חוששים שהשחקן תחת חוזה בפ"ת

חלוץ הפועל פתח תקוה, שמעון אבוחצירה, חתם הערב (חמישי) על חוזה בלאריסה היוונית. החלוץ נפגש באתונה עם נשיא המועדון, קונסטנטינוס פילאדקיס, ובמהלך הפגישה נסגרו כל הפרטים ונחתם החוזה לארבע שנים. אבוחצירה הגיע ללאריסה בהמלצת המאמן אייל לחמן, שנתבקש לתת פרטים על השחקן והמליץ למועדון היווני להחתים את אבוחצירה באופן מיידי. בלאריסה אישרו לתקשורת היוונית כי כל פרטי החוזה נסגרו. לטענת ראשי המועדון, סוכנו של החלוץ, עו"ד יוסי גאייר, הבטיח להם כי מדובר בשחקן חופשי. יחד עם זאת, בשל החשש ממעמדו של אבוחצירה, בלאריסה החליטו שלא להוציא הודעה רשמית.

לאריסה סיימה את העונה הסדירה ביוון במקום החמישי והעפילה למשחקי הפלייאוף. בכל מקרה, הקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית. הקבוצה מגיעה מעיר הבירה של מחוז ת'סליה, ומדובר במועדון הראשון מחוץ לאתונה או סלוניקי שזכה באליפות יוון (ב-1987). לאריסה זכתה גם בשני גביעים, כשהאחרון ביניהם ב-2007. מאמן הקבוצה הוא מרינוס אוזונידיס בן ה-40 ובקבוצה משחקים מספר שחקנים וותיקים שזכו ביורו 2004 עם הנבחרת: סטליוס ונטידיס, סטליוס ג'נאקופולוס (אקס בולטון) וניקוס דביזאס. שחקנים בולטים נוספים בסגל הם החלוץ הפולני מאצ'ייה זוראווסקי, סאשה איליץ' הסרבי, לורן רובר הצרפתי ותומר מטין הטורקי. כולם מעל גיל 30.

כזכור, עוד קודם לכן הכעיס אבוחצירה את ראשי הפועל פתח תקוה. "אני פשוט בהלם משמעון אבוחצירה. קיבלתי מאפי צפריר הודעה שהוא נסע ליוון, אני מאוד מאוכזב ממנו", כך אמר הבוקר המאמן, זאב זלצר, לאחר ששמע כי החלוץ נמצא ביוון. "שמעון בא אליי אתמול וביקש להשתחרר. הוא אמר לי 'אני חייב להיות בקברי צדיקים, התחתנתי'. אמרתי לו שיש משחק חשוב והוא התחנן. שחררתי אותו כדי שילך להתפלל וכנראה שהוא שיקר. יש בעלים, מנכ"ל ויועץ משפטי. נקבל החלטה קשה".

אתמול עוד הכחיש אבוחצירה שקיבל הצעה מלאריסה וסיפר למכריו שהוא לוקח חופשה קצרה. אחרי שקיבל אישור, הודיע סוכנו של השחקן לצפריר שהשחקן נמצא ביוון. "לא הצלחנו לאתר אותו הבוקר, אבל אנחנו יודעים שהוא ביוון", אמר צפריר. השחקן עצמו וסוכנו לא ניתנים להשגה.

עו"ד שי אליאס, פרקליט המועדון, הודיע בשם הקבוצה: "מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה רואה בחומרה רבה את התנהגות השחקן ביממה האחרונה. בעקבות התחשבות חריגה של המועדון ובקשת השחקן לאחר יום חתונתו לצאת לחופש כדי להשתטח על קברי צדיקים, דבר חשוב לו ולאשתו ובני משפחתו, נעתר המועדון לבקשה זו".

"המועדון נדהם לגלות כי השחקן שיקר במצח נחושה ופעל מאחורי גבה של הקבוצה וקברניטיה, יחד עם סוכנו עו"ד יוסי גייר. במקום להשתטח על קברי צדיקים, יצא לסכם את תנאי העסקתו ביוון. בכך שם עצמו השחקן, ואת האינטרסים האישיים שלו, לפני הקבוצה, תוך זלזול, השפלה, ביזיון של המועדון וקברניטיו והפרה בוטה של האמון שנתנה הקבוצה בשחקן". במועדון לא יעברו את העניין לסדר היום, כך גם בטוח גאייר עצמו: "החלטת השחקן לצאת לסכם עם קבוצה ביוון בשעה שחבריו נאבקים על הישרדות בליגה, מלמדת על חוסר הכבוד שלו ועל הזלזול הרבה שהפגין. בשלב זה, ועד לדיון בוועדת משמעת, הוחלט להשעות את השחקן".

עדכון ראשון: 21/5 11:22
עדכון אחרון: 21/5 18:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully