וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת טוב שבאתם

21.5.2009 / 9:32

כריס קרפנטר חזר לסט. לואיס וניצח את הקאבס 1:2, הומראן ראשון לאורטיז ב-3:8 של בוסטון על טורונטו. סוויפ לדודג'רס על המטס

לפני התוצאות, חדשות עצובות: רעייתו של סקוט שונווייס, המגיש של אריזונה דיאמונדבקס, נמצאה מתה בביתם באריזונה. המשטרה ציינה כי סיבת המוות של גבריאל-דון בת ה-39 לא נקבעה, לאחר שבתה בת ה-14 מנישואיה הקודמים הזעיקה את השריף. שונווייס היה נשוי לגבריאל-דון 10 שנים ולזוג יש שלושה ילדים משותפים בנוסף לבת.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - טורונטו 3:8
ניו יורק יאנקיז - בולטימור 4:11
דטרויט - טקסס 3:5
טמפה ביי - אוקלנד 7:6
קנזס סיטי - קליבלנד 6:5
שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 4:7
סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 0:1

NL:

פלורידה - אריזונה 6:8
פלורידה - אריזונה 11:9
וושינגטון - פיטסבורג 2:1
אטלנטה - קולורדו 4:12
סינסינטי - פילדלפיה 1:5
יוסטון מילווקי 4:6
סט. לואיס - שיקגו קאבס 1:2
סן דייגו - סן פרנסיסקו 1:2
לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 1:2

ממשיכים להרעיש בברונקס

AL: הוא חיכה, חיכה וזה הגיע. דייויד אורטיז ירה הלילה, בשעה טובה, להומראן הראשון שלו העונה ב-3:8 של בוסטון על טורונטו, אחרי בצורת ארוכה ותקופה רעה. "כבר ניסיתי הכל, הייתי מוכן אפילו להתחיל לחבוט ביד ימין", אמר מי שהיה עד לעת האחרונה החובט השמאלי הקטלני ביותר בליגה. "נראה לי שהורדתי סופסוף את הקוף הגדול מהגב".

מי שממש לא יורד מהגב של אורטיז ובוסטון הם היאנקיז, שרשמו שלושה הומרים בזה אחר זה ב-4:11 על בולטימור, וממשיכים את רצף הניצחונות שכרגע עומד על שמונה. דטרויט וג'סטין ורלאנדר ניצחו את טקסס 3:5, למרות טריפל פליי של הריינג'רס. אוקלנד ממשיכה לעשות נזק לטמפה ביי, והפעם ניצחה 6:7. קרי ווד הצליח הפעם לא לשבור שמירה, קליבלנד ניצחה בקנזס סיטי 5:6. מינסוטה המשיכה את התקופה הרעה, הפעם עם הפסד 7:4 לשיקגו וייט סוקס בסיוע גראנד סלאם של ג'רמיין דיי. שישה אינינגים סולידיים של כריס ג'אקובאוסקאס סייעו לסיאטל לנצח את האיינג'לס 0:1.

NL: הדודג'רס ממשיכים לעשות שמח כשהם משחקים בבית, ועם 1:2 החליקו בסוויפ את הסדרה מול המטס, להם היה זה הפסד רביעי ברציפות. כריס קרפנטר חזר מפציעה להרכב סט. לואיס, ועם חמישה אינינגים טובים גבר על שיקגו קאבס 1:2. פלורידה ואריזונה חלקו דאבל הדר, כשבראשון ניצחו המארלינס 6:8 ובשני הדיאמונדבקס 9:11.

הדהרה של מילווקי נבלמה במעט בהפסד 6:4 ביוסטון. וושינגטון שוב הפסידה בגלל קטסטרופה, 2:1 לפיטסבורג אחרי הגשה פראית של ג'ואל הנראהאן באינינג התשיעי. סינסינטי עם ארון הראנג המצוין (שבעה ותשעה) מיגרה את פילדלפיה 1:5, אטלנטה תפרה את קולורדו 4:12 וסן דייגו ניצחה את סן פרנסיסקו 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully