וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "חשוב שלא יחגגו לנו בבית"

דור בלך

20.5.2009 / 17:56

נתניה החלה בהכנות לקראת מכבי חיפה, ושחקניה לא מתכוונים לאפשר אליפות ירוקה בשבת. בלאנקו הושעה מהאימונים, עזורי קפץ לבקר

אורח מפתיע הגיע הערב (רביעי) לאימון מכבי נתניה - מאמן מכבי פתח תקוה לשעבר, גיא עזורי. האיש שהצעיד את קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים לדאבל לפני שנתיים והוזכר כמועמד לאימון הקבוצה מהבירה בעונה הבאה הגיע לאימון, התיישב ביציע וצפה מבלי לשוחח עם אנשי נתניה. "אני לא פה כי אני מתכוון לאמן את נתניה ואני אפילו לא מועמד", הסביר עזורי. "סה"כ הגעתי כדי לצפות בשיטות של מתיאוס וללמוד ממנו. כשיש פיגורה כזו בארץ חבל לפספס. זו כבר הפעם השנייה שאני מגיע לאימון שלו".

עזורי הוא שותפו לספסל הלימודים בקורס מאמני הפרו של עוזר מאמן מכבי נתניה, נתי עזריה, שהזמין אותו לאימון. "צריך להספיק ללמוד ממתיאוס לפני שהוא יעזוב את הארץ", המשיך עזורי. "אני מאמין שמכל אחד אפשר ללמוד משהו, ואני אפילו מגיע לאימוני קבוצת הילדים של בני במכבי ת"א, ככה שבטח שלא אפספס הזדמנות ללמוד מאישיות כדורגל כמו מתיאוס". עזורי גם התייחס לעתידו, והעריך כי יאמן בעונה הבאה בליגת העל, אך סייג והוסיף כי "עוד שבועיים כשתגמר הליגה נהיה חכמים יותר".

בינתיים, המשיכה נתניה להתכונן למשחק נגד מכבי חיפה בשבת, כשהמטרה היא לא לאפשר לירוקים לחגוג אליפות בקופסא. נתניה תחסר את לואיס מרין שצבר חמישה צהובים, כשגולן חרמון צפוי לשוב להרכב על מנת להחליפו.

"חשוב לנו שלא יחגגו אליפות אצלנו בבית. זה לא שאנחנו רוצים לקלקל להם את החגיגות, אבל היה לנו משחק קשה איתם בגביע ובסופו של דבר הם ניצחו במזל בפנדלים", סיפר חלוץ נתניה איתי שכטר לקראת המפגש. "אנחנו חייבים לעשות פה את העבודה כי זה הכבוד שלנו, אז נעשה הכל כדי לנצח את מכבי חיפה בפעם השלישית בליגה, חוץ מזה שאנחנו עדיין צריכים להבטיח את הכרטיס לאירופה".

"המשחק מול מכבי חיפה הוא בעל הרבה יוקרה", הודה רביד גזל, "הם יבואו לסגור את סיפור האליפות. אנחנו נבוא בשביל לשמור על מקומנו באירופה ואני צופה שלא יהיה להם משחק קל, כמו שלא היה להם באף משחק עונה ואני מקווה שגם ננצח. אף אחד לא אוהב שחוגגים אצלו בבית ומאוד מקווה שהם לא יחגגו אצלנו את האליפות".

לאחר שאיבד את מקומו בהרכב, קשרה הפנמי של מכבי נתניה, אלברטו בלאנקו, הושעה הערב מאימוני הקבוצה בעקבולת הפגנת חוסר רצינות וחשק באימון. בלאנקו, שכזכור היה בין הנקנסים בעקבות ההתחמקות מסחיבת הציוד לאחר חזרת הקבוצה מקרית שמונה, יפגש מחר או ביום ראשון עם הנהלת הקבוצה ויתכן כי ישוחרר כבר בשבוע הבא. לפנמי אין חוזה לעונה הבאה והוא צפוי לעזוב את הקבוצה בסיום העונה בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully