וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שני ניגרים יגיעו להתרשמות

20.5.2009 / 23:31

איינרו מיכאל וסטנלי איקין יצטרפו לרומני, ספריז'אן וינסו להרשים ולהשיג חוזה בעתיד. 20 אלף הכרטיסים של חיפה לגביע אזלו

במכבי חיפה עדיין חולמים על דאבל העונה, אבל כבר מתחילים להתכונן לקראת העונה הבאה. ביממה הקרובה יגיעו שני זרים ניגריים להתרשמות אצל הירוקים, והם יצטרפו לחלוץ הרומני דרגוס ספריז'אן, 19, שנחת מוקדם יותר. מדובר באיינרו מיכאל, 23 מקבוצת יונייטד לגוס, ובסטנלי איקין 20, מקבוצת אנוגו. הבאתם של השלושה ממשיכה את הקו בו נוקטת הקבוצה, של הבאתם של שחקנים זרים צעירים, החתמתם והשאלתם לקבוצות אחרות.

בתוך כך, כועסים אוהדי מכבי חיפה על משטרת ישראל, בשל השפעתה, לטענתם, על מחירי הכרטיסים לקראת המשחק הקרוב מול מכבי נתניה, משחק שיכול להכתיר את הקבוצה כאלופת הליגה. נתניה גובה 90 שקל לכרטיס מבוגר ו-45 לנוער וחיילים, מחירים רגילים לעונה, אבל המשטרה הודיעה כי הקופות לא ייפתחו וכעת אוהדי חיפה יוכלו לרכוש כרטיסים רק באמצעות משרדי הכרטיסים.

עלות כרטיס מבוגר היא 100 שקל, כולל עמלה - כפול מעלות כרטיס נוער. "ממתי המשטרה היא זאת שמכתיבה פעולות שגורמות להעלאת מחירי הכרטיסים?", טוענים אוהדי חיפה. "נתניה הייתה צריכה להוריד את המחירים או שהמשטרה הייתה צריכה לדאוג לפתרון אחר".

"העברנו את כל הכרטיסים לחיפה, אבל לא אנחנו קובעים את העמלה שגובה משרד הכרטיסים", מסרה הנהלת נתניה בתגובה. "אנו מצרים על הקשיים של אוהדי חיפה לקראת המשחק, אך המצב לא נוצר באשמתנו". 1,300 כרטיסים בלבד, מתוך 2,500 כרטיסים שהוצאו למכירה, נותרו בקופות משרד הכרטיסים "גרבר" שבחיפה. בלי קשר, כל הכרטיסים לקראת משחק הגביע נגד בית"ר ירושלים, שהועמדו לרשות חיפה (20 אלף), אזלו.

לאחר הניצחון על הפועל תל אביב והחגיגות שנמשכו אתמול, מכבי חיפה שבה להתאמן היום (רביעי) לקראת המשחק. אלישע לוי כינס את השחקנים לפני האימון ואמר להם: "עשינו צעד משמעותי בניצחון על הפועל תל אביב, צריך לבוא למשחק מול נתניה מוכנים, מפוקסים ולהמשיך במלאכה. מדובר במשחק לא פשוט, נתניה קבוצה טובה".

המגן הימני אייל משומר, שנעדר מהמשחק מול הפועל תל אביב בגלל פציעה, ערך היום אימון מלא והוא יהיה כשיר למשחק. גוסטבו בוקולי עדיין סובל שעבר צילום ברמב"ם לאחר המשחק חזר גם הוא להתאמן ובצוות הרפואי מעריכים שיהיה כשיר למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully