וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ההנהלה ביקשה כרטיסים נוספים מההתאחדות

דור בלך

20.5.2009 / 11:31

אחרי שאזלו הכרטיסים ליציע בית"ר בגמר הגביע. אופ"א העניקה למועדון ארכה נוספת עד ל-27 במאי, כדי לעמוד בתנאי ההשתתפות במפעליה

ועדת הערעורים למתן רשיונות להשתתפות במפעלי אופ"א החליטה להעניק לבית"ר ירושלים ארכה נוספת עד ל-27 במאי, לעמידה בתנאים אותם דורשת אופ"א להשתתפות במפעליה בעונה הבאה. מדובר בארכה המקסימלית כדי לאפשר לבית"ר למצות את ההליכים בנושא.

כזכור, המועדון לא עומד בתנאי הסף להשתתפות במפעלים האירופאים לעונה הבאה וחייב להציג ערבויות בגובה 5 מיליון יורו בעקבות חובותיו אם ירצה להשתתף בשנה הבאה בליגה האירופאית, שתחליף את גביע אופ"א. עם זאת, נכון לעכשיו אין לבית"ר מהיכן להמציא את הסכום, והבקשה העיקרית שלהם היא מתן ארכה מתוך אמונה שהרוכש המיועד גומא אגייר או גורם אחר יוכל לממן את הסכום.

"מרבית הכרטיסים לגמר כנראה לא יחולקו, ועובדי הבנק יהנו מהם"

לאחר שאתמול (שלישי) חזרו בהם בהתאחדות מההכחשה על הקצאת כרטיסים לטובת בנק דיסקונט, והסבירו כי מדובר במהלך שיווקי במסגרתו הבנק רכש 2,400 כרטיסים אשר יחולקו ללקחות שפותחים חשבון חדש, יצאנו לבדוק כיצד ניתן לקבלם. בסניף הבנק בחדרה לא שמעו מעולם על המבצע, אך הציעו לי כרטיסים מוזלים לפסטיבל הג'אז בקיסריה. בשירות הלקוחות הארצי של הבנק דווקא שמעו על המבצע, אך פרטיו מגבילים מאוד - רק עובד מדינה או הוראה שפותח חשבון עובר ושב חדש בסניף בחיפה או בירושלים יזכה בזוג כרטיסים לגמר.

מכאן עולה השאלה כמה עובדי מדינה או הוראה מירושלים וחיפה יפתחו חשבון בדיסקונט בעשרת הימים בהם מתקיים המבצע. מבירור עם בכירי הבנק עולה כי ממוצע פתיחת חשבונות עובר ושב בירושלים וחיפה יחדיו עומד על אחדים בשבוע, בטח כשמתוכם יש להתחשב רק בכאלה העובדים בשירות המדינה או משרד החינוך. מנהל סניף של דיסקונט באיזור תל אביב סיפר כי "מאתמול, כשזה פורסם, יש טירוף בסניפים. ירדה הוראה מהבכירים לא לדבר על זה יותר מדי, בטח שלא עם התקשורת - אבל הבהירו לנו שמרבית הכרטיסים ככל הנראה לא יחולקו ועובדי הבנק יהנו מהם. אני בתור מנהל סניף יכול להשיג כרטיסים, ולצ'פר גם לקוחות שלא עומדים בסטטוס המבצע. אם יגיע לכאן מישהו לפתוח חשבון פק"מ עם הפקדה של 3,000 שקל בחודש הוא יקבל כרטיסים. אבל כמו שזה נראה כעת רוב הכרטיסים כנראה ישארו לעובדים".

דוברת הבנק, שרית וייס הסבירה כי "כבר לפני חודש וחצי החלטנו על מהלך שיווקי לפיו מי שיפתח חשבון מקרב לקוחות עובדי המדינה יקבל זוג כרטיסים חינם למשחק הגמר. לא ידענו אז מי הן הקבוצות, והתחלנו במבצע באיזורים הרלוונטים לאחר שהתבררו זהות העולות לגמר. את הכרטיסים רכשנו בכמות של 2,400 ממשרד הכרטיסים "לאן" ולא ישירות מההתאחדות והם חולקו שווה בשווה בין יציעי שתי הקבוצות".

היום השעות הצהרים, לאחר שנפתחה קופה מיוחדת באיצטדיון טדי, אזלו הכרטיסים ליציע אוהדי בית"ר בגמר הגביע. דובר בית"ר, אסף שקד, מסר כי "כל 11,000 הכרטיסים שקיבלנו אזלו ויש אצלנו ביקוש אדיר לכרטיסים. פנינו היום בבקשה להתאחדות להקצות לנו עוד כרטיסים עבור אוהדינו אחרי שאתמול הבהיר הדובר גיל לבנוני כי כל קבוצה תקבל 19,000 כרטיסים. אנו ממתינים כעת לתשובה בנושא מההתאחדות על מנת שכמה שיותר אוהדים שלנו יגיעו למשחק". ההתאחדות הודיעה כי הקופות באיצטדיון רמת גן לא ייפתחו ביום המשחק.

לקראת גמר גביע המדינה יערכו אוהדי קבוצת בית"ר ירושלים ואוהדי קבוצת מכבי חיפה, המשתתפות בגמר הגביע, משחק כדורגל מיוחד בין אוהדי שתי הקבוצות. המשחק ייערך ביום שבת (23 במאי 2009) בשעה 15:00 באצטדיון ר"ג, במסגרת היום הפתוח לקהל הרחב שמארגנת ההתאחדות לכדורגל. המשחק הנו יוזמה של פרויקט "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" מבית "הקרן החדשה לישראל" והוא חלק מסדרת אירועים לקידום ההגינות, הסובלנות וכנגד הגזענות והאלימות.

משחק הכדורגל בין חוגי האוהדים המשחק יתנהל על פי כלליה של "מדינת הכדורגל" (שותפה בפרויקט), כלומר ללא שופטים ולמען ההידברות והסובלנות דרך המשחק. האוהדים ייעלו למשחק עם חולצות הקמפיין למניעת גזענות ואלימות במגרשים בצבעי המועדון, יחד עם שחקני עבר של הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully