וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנצ'ארוב לא מוותר: הגיע לאימון, אבל נשלח החוצה

20.5.2009 / 10:39

בלם מכבי פתח תקוה ביקש להתאמן על אף שהושעה, ולבסוף נשאר לצפות באימון. המועדון יקנוס את השחקנים אם יפסידו למכבי ת"א

בלם מכבי פתח תקוה, בובאן גרנצ'ארוב, לא מתכוון לוותר לקבוצה שלא רוצה אותו: הבוקר (שלישי) הוא הגיע לאימון הקבוצה למרות שהושעה אתמול וביקש להתאמן, אך המאמן רוני לוי שלח אותו החוצה וביקש ממנו להמתין. גרנצ'ארוב לא עזב את המתחם אלא נשאר לראות את האימון ולהקשיב לדברים שאמר לוי לשחקנים בתחילת האימון. גורם בקבוצה אמר: "מבחינתנו הוא גמר את הסיפור. אם רוני לוי יחליט שהוא רוצה אותו בכל זאת, זה כבר עניין שלו".

אחרי השבוע הארוך הזה, גרנצ'ארוב קיבל אתמול הודעה כי עליו להתייצב ב-31 במאי באצטדיון הלאומי במקדוניה, שם תערוך הנבחרת המקומית אימון לקראת משחקיה במסגרת בית 9 של מוקדמות גביע העולם. בשישי ביוני היא תארח את נבחרת נורבגיה ובעשירי ביוני את נבחרת איסלנד.

לאחר המשחק מול מכבי תל אביב בשבת, יחליט הצוות הניהולי של הקבוצה האם לקנוס את השחקנים. הפסד במשחק הזה עשוי להבטיח לצהובים את המקום השישי. במקרה כזה, עשויה הקבוצה לקנוס את השחקנים. בפתח תקוה יבהירו שוב לשחקנים כי השגת המקום השישי, שתבטיח מענק כספי של כחצי מליון שקל, חשובה מאוד למועדון.

עוזר המאמן אבי פיטוסי אמור להאריך בתום העונה את חוזהו בעונה נוספת וישמש כנראה כעוזרו של לוי גם בעונה הבאה.
הקשר דודי אונגר (הכח עמידר) והחלוצים דובב גבאי (מכבי הרצליה) ורותם שימול (עירוני קריית אתא) יתבקשו להגיע לפתיחת אימוני הקבוצה לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully