וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על זה אתה מדבר, וויליס

20.5.2009 / 9:49

דונטרל וויליס הגיש היטב והמשיך את רצף הניצחונות של דטרויט ב-0:4 על טקסס. ניצחון שביעי ברציפות ליאנקיז, עוד הפסד למטס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - טורונטו 1:2
ניו יורק יאנקיז - בולטימור 1:9
טמפה ביי - אוקלנד 4:1
קנזס סיטי - קליבלנד 5:6
שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 2:6
סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 5:6
דטרויט - טקסס 0:4

NL:

וושינגטון - פיטסבורג 8:5
אטלנטה - קולורדו 1:8
פלורידה - אריזונה 5:3
סינסינטי - פילדלפיה 4:3
יוסטון - מילווקי 4:2
סט. לואיס - שיקגו קאבס 0:3
סן דייגו - סן פרנסיסקו 1:2
לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 3:5

ואורטיז עדיין לא חובט

AL: דונטרל וויליס מדטרויט הגיש 6.1 אינינגים וקטל חמישה חובטים, כשהוא מנצח בפעם הראשונה מזה 20 חודשים ב-0:4 על טקסס. בעקבות ההפסד נגדע רצף של שבעה ניצחונות לריינג'רס. אלכס רודריגז ומארק טשיירה המשיכו להיות קטלניים, כשכל אחד מהם חבט להומר בניצחון השביעי ברציפות של היאנקיז, 1:9 על בולטימור. שבעה ושבעה לסי.סי. סבאת'יה המצוין. הומר של מאט הולידיי עזר לאוקלנד לנצח בטמפה ביי 1:4 לאחר 11 אינינגים.

דייויד אורטיז חזר להרכב בוסטון, אבל עדיין לא הצליח לרשום חבטה. למזלו, טים וייקפילד היה במקום עם שמונה ושלושה בניצחון 1:2 בסדרת המפתח על טורונטו. קנזס סיטי רשמה מהפך באינינג התשיעי על קרי ווד וקליבלנד וניצחה אותה עם ארבע ריצות 5:6. מארק בהרלי ושיקגו וייט סוקס גברו על מינסוטה 2:6, האיינג'לס שוב ניצחו בסיאטל, 5:6.

NL: לאחר שפתחו היטב את מסעם במערב, נחלו ניו יורק מטס הפסד שלישי ברציפות, 5:3 ללוס אנג'לס דודג'רס. סן דייגו, עם שישה אינינגים טובים של כריס יאנג, הכניעה את בארי זיטו וסן פרנסיסקו 1:2 למרות שמונה אינינגים טובים של השמאלי של הג'איינטס. ג'ואל פיניירו מסט. לואיס הגיש תשעה אינינגים מלאים, במהלכם קטל חמישה חובטים והרשה רק שלוש חבטות, סט. לואיס השביתה את שיקגו קאבס 0:3.

וושינגטון ממשיכה לעשות בושות עם עוד הפסד מאוחר, 8:5 לפיטסבורג. אריזונה ניצחה במיאמי את פלורידה 3:5, ג'אייר ג'רג'נס מאטלנטה ממשיך בעונת הפריצה שלו עם 1:8 על קולורדו. הוא הגיש שבעה, קטל שמונה וה-ERA העונתי שלו עומד על 1.96. מילווקי הרותחת עברה את יוסטון 2:4, פילדלפיה גברה על הרדס בסינסינטי 3:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully