וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וניור ויסה בודק אפשרות לעזוב את ישראל

20.5.2009 / 9:48

קשר הפועל פ"ת העביר קלטות למועדונים בספרד לאחר שבית"ר ירושלים הבהירה שתמכור אותו. סכנין התעניינה בסספדס, שעשוי לעזוב

קשר הפועל פתח תקוה, ג'וניור ויסה, מברר בימים האחרונים אפשרות לעזוב את ישראל במטרה לחתום בליגה בכירה יותר. השחקן העביר בימים האחרונים, באמצעות סוכניו, מספר קלטות לארבעה מועדונים בליגה הראשונה בספרד. ויסה מודע להאטה הכלכלית שצפויה להתפתח בעונה הבאה בליגה העל, אבל בלי קשר הוא מעוניין להתקדם.

בית"ר ירושלים כבר הבהירה לסוכניו כי תהיה מוכנה למכור אותו. ההערכה היא שמחירו של השחקן בן ה-24 ינוע בין 800 אלף למליון יורו. להפועל פתח תקוה יש זכות ראשונים על השחקן במקרה שבית"ר תרצה להשאיל אותו, אבל בבירה מעדיפים למכור את הקשר כחלק מתהליך ההבראה שעובר המועדון.

בבני סכנין גילו במהלך הימים האחרונים התעניינות בקשר הפרואני חייאר סספדס. גורם בצוות המקצועי כבר שוחח עם סוכנו, באנדי ארויו, שאמר: "קיימת התעניינות מצד מספר קבוצות. ביקשתי להיפגש עם הנהלת הפועל פתח תקוה ורק אחר כך נחליט מה לעשות". השחקן יכול להשתחרר לקבוצה אחרת אם היא תגיש הצעה גבוהה יותר מהנהלת פתח תקוה. יש לציין כי השחקן מעוניין להישאר בקבוצה, ובמידה שהמועדון יגיע איתו להסכם, הוא יעדיף להישאר.

הבעלים רונן אלעד הודיע בימים האחרונים לבכירי המועדון כי המשאים ומתנים מוקפאים עד שיתבהר המצב הכלכלי של הקבוצה. אלעד טוען כי הוא ממשיך בעונה הבאה בקבוצה אך הוא מחכה להחלטה של האחים בועז ויוסי מולדבסקי בנוגע לעונה הבאה. "עדיין לא החלטנו האם להצטרף", טוענים במשפחה. אלעד מצפה לקבל תשובה עד סוף חודש מאי בכדי לגבש לעצמו תוכנית כלכלית. בינתיים נראה כי התקציב בעונה הבאה יהיה תקציב מינימום, כעשרה מליון שקלים וחצי.

בינתיים, עדיין לא ברור גם מעמדו של המאמן זאב זלצר. במועדון מעוניינים להמשיך את ההתקשרות איתו, אבל ייתכן שהמצב הכלכלי לא יאפשר זאת.

בנושא אחר: בקבוצה הביעו שביעות רצון מכך שמאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, השעה את הבלם בובאן גרנצ'ארוב עד להודעה חדשה. הבלם גל כהן: "אני שמח לשמוע את זה. ההתנהגות שלו בדרבי הייתה מתחת לכל ביקורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully