וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת קרית שמונה מגייסת את האוהדים

בקבוצה הצפונית מייחסים את ההתעוררות לתמיכת הקהל ויעמידו הסעות חינם למשחק מול בני יהודה. בני בן זקן: "הליגה מתחילה עכשיו"

הנהלת עירוני קרית שמונה הוציאו "צו 8" לאוהדים ומבקשת מכל מי שהקבוצה חשובה לו להגיע למשחק נגד בני יהודה בשבת בבלומפילד. בקבוצה נושבת רוח חדשה לאחר השוואת מספר הנקודות לזה של הכח עמידר רמת גן. במועדון מאמינים שהתמיכה של הקהל היא זו שעזרה לניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים, ולכן רוצים שגם נגד בני יהודה השחקנים ירגישו את אותה דחיפה.

לשם כך, המועדון יעמיד ביום המשחק חמישה אוטובוסים חינם לרשות האוהדים. גם הקפטן, בני בן זקן, הצטרף לקריאת ההנהלה: "אנחנו מבקשים מכל מי שאכפת לו מהקבוצה לבוא ולתמוך בנו בשבת. מול בית"ר הרגשנו את האהבה מהיציעים וזה עזר לנו מאוד בניצחון. אני מקווה שיגיעו כמה שיותר אוהדים כדי שנרגיש אותם ונקבל את התמיכה שאנחנו צריכים".

לקראת המשחק, הוסיף בן זקן: "הליגה מבחינתנו מתחילה עכשיו. יש לנו ליגה של שני משחקים וזה הדבר הכי חשוב שעומד לנגד עינינו. אנחנו צריכים להוציא את המקסימום בשני המשחקים הללו. השינוי הגיע בעיקר כשהשחקנים הבינו כי אין דרך חזרה. כשאתה עולה לשחק בידיעה שהפסד יכול להיות גורלי, נתנו הרבה יותר מעצמנו. עדיין המשימה שלנו רחוקה מלהסתיים ואנחנו מאמינים ומקווים שננצח את בני יהודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully