וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: יאמר יקצץ, סטפנוביץ' מהסס

דניאל יאמר הודיע למועמד לאימון מכבי נתניה, דרגוסלב סטפנוביץ', כי הוא יקצץ משמעותית בתקציב. הסרבי דורש פרטים נוספים בטרם יחתום

דניאל יאמר ערך אתמול (שני) בגרמניה פגישה נוספת עם המועמד לאימון מכבי נתניה, דרגוסלב סטפנוביץ', אך טרם הגיע עמו להבנות. בפגישה דנו השניים בציפיות לגבי העונה הבאה, ויאמר סיפר לסטפנוביץ כי הוא מתכוון לערוך קיצוץ משמעותי וכי שחקנים בכירים ישוחררו ממנה. "השקעתי כסף רב במועדון ללא תוצאות ולכן הגעתי להחלטה", הסביר הגרמני. מנגד, המאמן הוותיק דרש סגל תחרותי שיוכל להתחרות בכבוד ובהצלחה בליגה ובאירופה.

סטפנוביץ' ישוב מחר למולדתו, והשניים קבעו לשוחח שוב בהמשך החודש, כשההחלטה תיפול בשבועיים הקרובים. הסרבי דרש שסגל הקבוצה יהיה מושלם בזמן כדי לצאת למחנה אימונים לפני תחילת השתתפותה של נתניה באירופה בתחילת חודש יוני. כמו כן דורש סטפנוביץ' שכל פרטי הקבוצה לעונה הבאה, כולל תקציב הקבוצה ומספר המינימום של שחקני הרכש, יסוכמו מראש בחוזהו, ולא רק שכרו ומשך החוזה. בימים הקרובים צפוי סטפנוביץ לקבל לידיו DVD עם משחקיה של נתניה העונה כדי לאמוד את טיב השחקנים.

בתוך כך היה אמור להיפגש אתמול יאמר עם יו"ר פורטונה דיסלדורף, שבה הוא מעוניין להיכנס כמחזיק מניות עיקרי, פיטר פריימות', אך הפגישה נדחתה עקב השתתפותו של פריימוס כנציג ההתאחדות הגרמנית בגמר אליפות אירופה לנערים עד גיל 17. "אני לא לחוץ בזמן, אנחנו עוד ניפגש בקרוב ונסגור את כל הפרטים", סיפר יאמר, שצפוי להיפגש עם פריימוס ביום חמישי.

כפי שדיווחנו, קשרה של אחווה עראבה מחמוד עבאס יגיע להתרשמות במכבי נתניה החל ממחר. הקשר הצעיר ינסה להרשים את אנשי הצוות המקצועי, על אף כי לא ברור עדיין מי מהם ימשיך בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully