וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים-מכבי חיפה, המאצ'-אפ

רוני בוסאני

19.5.2009 / 10:59

סניד עדיף על ג'פרסון, באוורס ופרקינס מקזזים זה את זה, לגודס ואשכנזי לא תהיה השפעה מכרעת. רוני בוסאני מתכונן לפיינל פור

יובל נעימי – עמית בן דוד

ממוצעים:

נעימי: בעונה הסדירה: 10.6 נקודות, 2.8 אסיסטים. בפלייאוף: 14.3 נקודות, 2.7 אסיסטים. נגד חיפה: 3.3 נקודות, 3.3 אסיסטים.
בן דוד: בעונה הסדירה: 5.1 נקודות, 2.8 אסיסטים. בפלייאוף: 3.8 נקודות, 2.5 אסיסטים. נגד ירושלים: 7 נקודות ו-5 אסיסטים.

רוני בוסאני: "נעימי הוא שחקן שתלוי מאוד בעצמו, כשהוא ביום טוב קשה לשמור עליו. מנגד, בן דוד הוא שחקן סולידי ואחראי. שניהם שחקנים של מהלכים מכריעים, לוקחים את הכדור ועושים נקודות חשובות ברגעים קריטיים, הם די דומים מהבחינה הזאת. אם לנעימי יהיה יום טוב, הוא בהחלט יעשה הרבה צרות לחיפה".

לסיכום: נעימי עדיף, יתרון לירושלים.

טימי באוורס – דורון פרקינס

ממוצעים:

באוורס: בעונה הסדירה: 16 נקודות, 4.5 אסיסטים, 3.8 ריבאונדים. בפלייאוף: 12 נקודות, 4.3 אסיסטים, 5 ריבאונדים. נגד חיפה: 14.3 נקודות, 2.6 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים.
פרקינס: בעונה הסדירה: 15.8 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים. בפלייאוף: 19.2 נקודות, 3.5 אסיסטים, 10.2 ריבאונדים. נגד ירושלים: 21 נקודות, 4 אסיסטים, 5 ריבאונדים.

רוני בוסאני: "זה מאצ' אפ חשוב וקשה. באוורס הוא מסיים יותר טוב, בעוד פרקינס מנהל משחק הרבה יותר טוב. הקליעה של טימי באוורס יותר יציבה משל פרקינס, אבל לעומת זאת החדירה של פרקינס יותר טובה ואגרסיבית. פרקינס יותר משמעותי לחיפה מאשר באוורס לירושלים. אם באוורס לא יקלע 20 נקודות, יהיה מי שיחפה עליו, ובחיפה אני לא בטוח שיש מי שיעשה את זה".

לסיכום: שני שחקנים מגוונים, שוויון בעמדה.

שרון ששון – משה מזרחי

ממוצעים:

ששון: בעונה הסדירה: 10.4 נקודות, 3.5 ריבאונדים. בפלייאוף: 7.7 נקודות, 3.7 ריבאונדים. נגד חיפה: 13.6 נקודות, 3.6 ריבאונדים.
מזרחי: בעונה הסדירה: 8.4 נקודות ו-2.3 ריבאונדים. בפלייאוף: 8.2 נקודות, 1.2 ריבאונדים. נגד ירושלים: 8.6 נקודות ו-2 ריבאונדים.

רוני בוסאני: "לשני השחקנים קליעה טובה, שניהם בתקופה טובה. משה מזרחי הוא יותר מובילי משרון ששון, יותר נע ויכול לקבל כדור בתנועה, מה ששרון ששון לא עושה. משה מזרחי שומר יותר טוב, במיוחד שהוא מקבל משימה. באופן כללי הוא שחקן הגנה טוב יותר".

לסיכום: מזרחי עדיף, יתרון לחיפה.

עומאר סניד – דבון ג'פרסון

ממוצעים:

סניד: בעונה הסדירה: 14.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים, 5 אסיסטים. בפלייאוף: 23 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים. נגד חיפה: 15.3 נקודות, 4.6 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים.
ג'פרסון: בעונה הסדירה: 16.1 נקודות, 7.1 ריבאונדים. בפלייאוף: 18 נקודות, 10.2 ריבאונדים. נגד ירושלים: 9.3 נקודות, 4.3 ריבאונדים.

רוני בוסאני: "יהיה קשה לסניד לשמור על ג'פרסון. סניד הוא ווינר שלא נראה כבר הרבה זמן בכדורסל הישראלי, הוא סוחב את כל ירושלים נמצא בכושר מצוין. הוא ורסטילי מאוד, יכול להוביל כדור, עושה הרבה דברים, אבל לפעמים בחירת הזריקות שלו לא טובה. ג'פרסון הוא יותר אתלטי, שומר יותר טוב, עם קליעה טובה יותר, ובאופן כללי שחקן שרץ את המגרש מצוין. גם זה מאצ' אפ מעניין, שיכול להכריע את המשחק. הניסיון של סניד עשוי להיות מכריע".

לסיכום: ג'פרסון כישרוני, הניסיון והוורסטיליות של סניד יכריעו. יתרון לירושלים.

טרוויס ווטסון – ברוקס סיילס

ממוצעים:

ווטסון: בעונה הסדירה: 10.9 נקודות, 8.6 ריבאונדים. בפלייאוף: 8.7 נקודות, 8.3 ריבאונדים. נגד חיפה: 10 נקודות, 8 ריבאונדים.
סיילס: בעונה הסדירה: 9.7 נקודות, 5.9 ריבאונדים. בפלייאוף: 7.8 נקודות, 4.2 ריבאונדים. נגד ירושלים: 14.6 נקודות, 6.3 ריבאונדים.

רוני בוסאני: "לירושלים יש יתרון בעמדה הזאת באופן בולט. הם הביאו ליד ווטסון את פרנסיס ומסוגלים לשחק את הפוסט אפ עם הגב לסל, דבר שחיפה לא יכולה לעשות. אם ווטסון יקבל את הכדורים במקומות הנכונים, הוא יעשה צרות גדולות לחיפה. לסיילס יש קליעה טובה מבחוץ, וזה היתרון שלו".

לסיכום: ווטסון מסיבי יותר, יתרון לירושלים.

ספסלים

ממוצעים:

ירושלים: בעונה הסדירה: 27.1 נקודות מתוך 89.2. בפלייאוף: 20.3 נקודות מתוך 80.6. נגד חיפה: 19.3 נקודות מתוך 82.
חיפה: עונה סדירה: 25.5 נקודות מתוך 78.8. פלייאוף: 16.3 נקודות מתוך 75.5. נגד ירושלים: 21.3 נקודות מתוך 72.6.

רוני בוסאני: "לחיפה יש מי שמייצב את ההגנה מהספסל, וזה קוז'יקרו. קוז'יקרו יצטרך להיכנס מהר מאוד כדי לעשות סדר, במיוחד בעזרה שהוא נותן. קוז'יקרו משנה את התנועה של ההתקפה של היריבה. הוא שומר פחות טוב על שחקנים גבוהים, אבל הוא פקטור משמעותי מאוד. מאליק דיקסון יכול לקום מהספסל ולשנות את המשחק. לירושלים יש עוד גוף מהספסל בדמותו של פרנסיס, גם מורן רוט נותן הרבה כישרון ויציבות, רוג'ר פאוול יכול לבוא לידי ביטוי ברגעים מכריעים, וגם הלסקה הוא מסוג השחקנים שביום נתון יכול להיות האקס פקטור".

לסיכום: לשתי הקבוצות ספסלים עבים עם פוטנציאל לעשות את ההבדל, שוויון בעמדה.

גיא גודס – אבי אשכנזי

רוני בוסאני: "שניהם מאמנים טובים. גיא הוכיח את עצמו בתור מאמן גם בראשון לציון וגם השנה בירושלים, כשהחזיר אותם לפיינל פור. מנגד, אי אפשר לקחת מאבי אשכנזי את ההצלחות שלו, הוא לקח גם את נהריה וגם את חיפה לפיינל פור. שני המאמנים מצוינים, אבל אני לא בטוח שתהיה להם השפעה מכרעת על המשחק. זה תלוי ביום נתון של קבוצה מסוימת".

לסיכום: שוויון בין המאמנים.

סיכום כללי: חיפה תנסה לנצל את נקודות המפתח, ירושלים קבוצה עדיפה והוכיח את זה במהלך העונה. ירושלים מגיעה כפייבוריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully