וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנצ'ארוב הושעה ממכבי פתח תקוה

19.5.2009 / 9:29

המאמן רוני לוי לא הרשה לבלם המקדוני להתאמן בעקבות התנהגותו בדרבי מול הפועל פתח תקוה, והוא צפוי לעזוב את הקבוצה ולחזור לארצו

בלם מכבי פתח תקוה בובאן גרנצ'ארוב הושעה הבוקר (שלישי) ממכבי פתח תקוה עד להודעה חדשה. הבלם המקדוני הגיע הבוקר לאימון הקבוצה אך לא הורשה להתאמן על ידי המאמן רוני לוי, שביקש ממנו לעזוב את המקום וללכת הביתה.

גרנצ'ארוב עזב את מתחם האימונים בזעם, ועתידו בקבוצה לוט בערפל. כזכור, ביום ראשון הודו גורמים בקבוצה כי המועדון שוקל את המשך דרכו של הבלם. שחקנים בקבוצה לא הופתעו מהמהלך, לאור התנהגותו של גרנצ'ארוב לאחרונה שהגיע לשיא בדרבי בשבת מול הפועל פתח תקוה אז ירק שלוש פעמים לעברו של גל כהן והתעמת עם אבי ריקן.

אתמול פנתה הפועל פתח תקוה ליועץ המשפטי של ההתאחדות וביקשה להעמיד את גרנצ'ארוב לדין, ובמהלך ישיבה שקיימה הנהלת ההתאחדות תקפו מספר חברים את העיכוב בהעמדתו לדין, וטענו כי הדבר מבזה את הכדורגל הישראלי. במכבי פתח תקוה אמרו לאחר המשחק כי גרנצ'ארוב עשוי לעמוד לדין משמעתי אך לא נראה היה שהם ינקטו כלפיו צעדים חריגים.

הבלם כבר הודה בפני שחקנים בקבוצה כי הוא מעוניין לעזוב לפני כחודש, אולם מאוחר יותר התרצה והקבוצה שניהלה משא ומתן עם גנט הבלגית לגבי כרטיסו, כנראה לא תחדש אותו כעת. כזכור, שני זרים כבר עזבו את הקבוצה בשבועיים האחרונים וחזרו לארצם - סירמנה דמבלה, ופבלו בסטיאניני, שמועמד להגיע לקבוצתו הקפריסאית של ניר קלינגר, פאפוס, ומחזיק גם בהצעה מהליגה המקסיקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully