וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט פארב צפוי להצטרף למינסוטה

18.5.2009 / 23:17

תפנית חדה בסיפור בזיג זג: הקוורטרבק הפורש לא יעבור ניתוח בכתפו, אבל ייפגש עם הוייקינגס ואמור לשחק בקבוצה בעונת 2009

הוא כבר היה בחוץ ואז בפנים, שוב בחוץ ושוב בפנים ועכשיו נראה שברט פארב עומד לרשום את אחד הפרקים המשמעותיים במורשת המפוארת שלו: עימות עם אוהדי גרין ביי פאקרס - במדי היריבה השנואה מכל, מינסוטה וייקינגס. פארב יתייעץ עם ד"ר ג'יימס אנדרוס, המנתח מספר 1 בספורט האמריקאי, ואם ייקבע שהוא כשיר לשחק פוטבול, הוא יצטרף למינסוטה. עם זאת, למרות דיווחים מוקדמים כי יעבור ניתוח בכתף, פארב יעדיף לבחור באופציה לקבלת זריקות קורטיזון שיפחיתו את הכאב. בשבוע הבא ייפגש עם אנשי הוייקינגס, וכל האינדיקציות מובילות לסנאריו שנראה בלתי אפשרי לפני מספר שנים: מספר 4 ילבש סגול-לבן במטרודום.

פארב קיבל שיחרור בלתי מותנה מניו יורק ג'טס לאחר שהודיע על פרישתו, מה שהוביל לספקולציות על חזרתו למשחק. אלא שבמינסוטה דרשו שינותח בכתפו הפגועה, והוא לא הסכים לכך תחילה. הוא הסביר טלפונית את החלטתו לבראד צ'ילדרס, מאמן הוייקינגס, ונראה היה שנסתם הגולל על חזרתו, אולם התפנית חלה לאחר שמינסוטה הודיעה כי היא מעוניינת בשחקן בן ה-39.

ג'ון גרודן, שפוטר מטמפה ביי לאחר העונה החולפת, ישמש כפרשן בצוות מאנדיי נייט פוטבול של ESPN. טרל אואנס ערך אימון בכורה בקבוצתו החדשה, בפאלו, וג'ים ג'ונסון, מתאם ההגנה המצוין של פילדלפיה, עזב את הקבוצה לטיפולים כימותרפיים לאחר שאובחן כחולה סרטן. שון מקדרמוט יחליפו כמתאם ההגנה, ואנחנו נאחל לו רפואה שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully