וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה מכירת החיסול בנתניה?

דור בלך

18.5.2009 / 19:12

במסגרת הקיצוץ בתקציב, במועדון מנסים להיפטר מחוזיהם של שטראובר ובן דיין והציעו: שחרור ללא תמורה או קיצוץ. קצב: "זה כורח המציאות"

בעקבות עניינו הגובר של הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, בפורטונה דיסלדורף, וכוונתו המסתמנת לקצץ למינמום האפשרי את השקעותיו במכבי נתניה בשנה הבאה, נראה כי הקבוצה החלה בהליכי הקיצוץ ומנסה "להיפטר" משחקניה בעלי החוזים הכבדים. קברניטי המועדון כבר החלו במגעים עם נציגיהם של הקפטן לירן שטראובר, שמשתכר כ-220 אלף דולרים לעונה, ודדי בן דיין שמרוויח סכום דומה, במטרה לשחרר את השנים ללא תמורה.

לשטראובר, אשר חתם על חוזה חדש רק לפני כשנה, חוזה במועדון לעוד שנתיים, כשחוזהו של בן דיין מסתיים בסיום העונה הבאה. בנתניה מאמינים כי השניים ימצאו קבוצות אחרות ויסכימו לוותר על המשך ההתקשרות. במידה והשניים יסרבו, הם יידרשו לקצץ באופן משמעותי, כשהמטרה היא לשחרר לפחות אחד מהם.

רונן קצב, שמייצג את שטראובר ועוזר לדדי בן דיין אישר את הידיעה. "זה נכון אבל אני לא רוצה להרחיב", סיפר לוואלה! ספורט. "זה לא סוד שבנתניה הולכים לערוך קיצוץ משמעותי ואני מנסה לעזור להם ולשחקנים שאני מייצג בקבוצה - שהם גם איתי שכטר וזאביק חיימוביץ'. האפשרויות שעומדות כרגע הן או שיהיה קיצוץ משמעותי בשכרם או שהם יעברו לקבוצות אחרות, בכדי להקל על מכבי נתניה, זהו כורח המציאות".

יאמר, טוענים בנתניה, מעוניין להשקיע ככל הפחות בעונה הבאה, כשבכוונתו להשתקע כנראה חזרה בגרמניה ולבלות שם את מירב זמנו. נודע כי הבעלים כבר ביקש ממנכ"ל הקבוצה קובי בלדב לחפש ספונסרים שיביאו סכום של ארבעה מיליון שקלים על מנת שנתניה תוכל לשחק בעונה הבאה ללא השקעה מצידו, אלא רק הודות לאותם סכומים ובאמצעות הכסף שתקבל מההתאחדות, הטוטו והעירייה. בנתניה גם החליטו לסיים את שכירת המשרדים המפוארים באיזור התעשיה ולחזור לקופסא, שם הוסבו המשרדים למכבסה וחדר כושר, וכעת נותר שם משרד אחד בלבד שאמור לאכלס 10 עובדים ששרדו את גל הפיטורים בחודש שעבר. ההערכה היא כי יאמר ישלים את חמש השנים להם התחייב במועדון, אך את השנתיים שנותרו לו יעביר כנפקד-נוכח ומבלי להשקיע יותר מדי מכיסו הפרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully