וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה באים היאנקיז

18.5.2009 / 9:18

ניו יורק רשמה ניצחון שלישי ברציפות באינינג האחרון, 2:3 על מינסוטה. האלאדיי וטורונטו דוהרים, הפסד לבוסטון, קיין עצר את המטס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - מינסוטה 2:3
דטרויט - אוקלנד 7:11
טורונטו - שיקגו וייט סוקס 2:8
טמפה ביי - קליבלנד 5:7
טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 0:3
קנזס סיטי - בולטימור 4:7
סיאטל - בוסטון 2:3

NL:

פלורידה - לוס אנג'לס דודג'רס 12:5
וושינגטון - פילדלפיה 8:6
פיטסבורג - קולורדו 4:11
סט. לואיס - מילווקי 8:2
שיקגו קאבס - יוסטון 6:5
סן דייגו - סינסינטי 1:3
סן פרנסיסקו - ניו יורק מטס 0:2
אטלנטה - אריזונה (נדחה)

באינינג השמיני הלך הנו היטר

AL: ניו יורק יאנקיז ממשיכה להתרגל לבית החדש. הפסים נחלצו מפיגור מאוחר של 2:0, השוו ל-2:2 ועם הומר של ג'וני דיימון באינינג העשירי ניצחו 2:3 את מינסוטה - הפעם השלישית ברציפות שחבטה סוגרת לזכותם את המשחק. ניו יורק בפיגור של 4.5 משחקים מטורונטו ו-1.5 בלבד מבוסטון. הרד סוקס הפסידו בסיאטל 3:2 לאחר שגיאה של ניק גרין באינינג התשיעי, והמסע שלהם למערב לא עושה להם טוב, בלשון המעטה. הבלו ג'ייז שוב ניצחו מאחורי רוי האלאדיי, שפתח רע אבל כהרגלו השתפר בהמשך, ב-2:8 על שיקגו וייט סוקס. זה היה ניצחונו החמישי ברציפות מתוך שמונה של הדוק, שקטל שמונה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה.

טקסס. שימו לב לטקסס. הריינג'רס ניצחו את האיינג'לס 0:3, כשהם מגדילים את יתרונם בפסגת ה-AL מערב ל-4.5 משחקים. זה היה ניצחונם השביעי ברציפות, כשהם מתגברים על שמונה ושבעה של ג'רד וויבר. טמפה ביי ממשיכה להתאושש מפתיחת עונה לא טובה עם 5:7 על קליבלנד, קנזס סיטי עברה את בולטימור 4:7. דטרויט שוב רשמה ניצחון דו ספרתי על אוקלנד, גם אם חטפה הפעם - 7:11.

NL: קלייטון קרשאו מלוס אנג'לס דודג'רס גמא שבעה אינינגים בלי להרשות חבטה, אבל דאבל של קודי רוס מפלורידה באינינג השמיני שבר לו את הנו היטר. זה לא מנע מהדודג'רס לנצח 5:12. מאט קיין הגיש שישה אינינגים סולידיים, וסייע לסן פרנסיסקו לקטוע את רצף הניצחונות של המטס עם 0:2 על מייק פלפרי. ג'ייק פיבי מסן דייגו הגיש כמו האס שהוא - תשעה מלאים עם שמונה סטרייקאאוטים ב-1:3 על סינסינטי.

מילווקי ממשיכה בתנופה והתבססה בראש בית המרכז, עם 2:8 בסט. לואיס, כשהקאבס מפסידים בבית ליוסטון 6:5. הומר מספר 300 בקריירה לאיוואן רודריגז. פיטסבורג נעזרה באינינג שביעי בן עשר ריצות כדי לגבור על קולורדו 4:11, פילדלפיה לא התקשתה להשלים סוויפ בן ארבעה משחקים על וושינגטון - 6:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully