וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוביץ', המועמד לנתניה: "מעוניין להגיע לישראל"

המאמן הסרבי נפגש בפרנקפורט עם הבעלים, דניאל יאמר, ואמר: "היתה פגישה טובה. ההצעה היא אתגר, ואני תמיד מוכן לקחת על עצמי אתגרים"

דניאל יאמר, הבעלים של מכבי נתניה, נפגש היום (ראשון) בפרנקופרט עם המאמן הסרבי דרגוסלב סטפנוביץ', המועמד לאימון הקבוצה. במהלך הפגישה הציע שוב יאמר לסטפנוביץ' לאמן את נתניה, במקומו של לותר מתיאוס שלא ימשיך בתפקידו. במהלך הפגישה הציג סטפנוביץ' ליאמר את דרישותיו והבעלים אמור להחזיר תשובה. פגישה נוספת צפויה להתקיים כבר מחר. "הפגישה הייתה חיובית, אני מעוניין להגיע לישראל", אמר הסרבי לוואלה! ספורט.

סטפנוביץ' סיפר כי בינו לבין יאמר שוררים יחסי חברות מזה שנים: "אני מכיר את יאמר שנים. הוא גדל בפרנקפורט ואני גרתי בעיר 31 שנה. גם ראיתי את מכבי נתניה במחנה אימונים בעיר לפני שלוש שנים. יאמר סיפר לי על התוכניות שלו להצטרף לפורטונה דיסלדורף, אבל אני לא רואה בזה בעיה. מאמן צריך לעבוד על המגרש. בעלים לא חייב להיות 24 שעות מסביב לקבוצה. אם יש לו את האנשים שלו והוא מאמין בהם, זו הדרך הטובה ביותר".

הסרבי הפגין בקיאות במתרחש במכבי נתניה ואמר: "אני יודע שהם הפסידו בפנדלים בחצי גמר גביע המדינה וסיימו בשנתיים האחרונות במקום השני. זה מועדון מפורסם וקראתי באינטרנט שלפני 35 שנה רוב שחקני הנבחרת הגיעו מנתניה". על סיכוייו לנחות בקופסא אמר: "אני רגיל לנהל עם יאמר שיחות ידידותיות והיום זו הייתה שיחת עסקים ראשונה. ההתרשמות שלי טובה מאוד, אבל קשה לי להעריך. ההצעה מישראל היא אתגר, ואני תמיד מוכן לקחת על עצמי אתגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully