וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבו בצד

18.5.2009 / 15:00

במכבי חיפה ובהפועל תל אביב יש שחקן אחד שלא הייתם רוצים לראות חוגג אליפות. למה לא מגיע להן, כתבה אחרונה בסדרה

בגלל ליאור רפאלוב

לליאור רפאלוב הייתה פריבילגיה אחת בשנים הראשונות בליגת העל: רוני לוי היה המאמן שלו. לוי נתפס כמאמן שעצר את התקדמותם של צעירי מכבי חיפה, ולרפאלוב לא הייתה שום בעיה להצטייר כעוד אחד מאותם אפרוחים שהמאמן מתעמר בקריירה שלהם. מלכתחילה הוא לא היה ממש אהוד ביציעים הירוקים, אבל ביחסי הגומלין האלה רוני לוי נתפס כבאד גאי. במחזור הרביעי העונה, מול בית"ר ירושלים, רפאלוב ירד לספסל כבר בדקה ה-15 בגלל הרחקת דקל קינן וזעם. החיבוק האבהי והמתנצל שקיבל מאלישע לוי הבהיר קבל עם ואומה שהכללים השתנו, שהוא לא יוכל להתעטף עוד תחת כסות "המאמן הרשע שלי". מה הייתה התגובה שלו לעניין? הפרות משמעת וזריקת חולצה בהפגנתיות ב-2:2 נגד הפועל תל אביב חודשיים לאחר מכן, פעולה שגררה קנס של 500 דולר.

כבר בגיל 23 נראה רפאלוב כמקרה אבוד, סוג של ראובן עובד. אולי הוא ייקח אליפות, מה שבטוח שלמרות שבעת שעריו וארבעת בישוליו, בעיני רבים הוא לא יהיה חתום עליה. עם כמויות של ג'ל בשיער ופוזה שמורגשת בכל פינה למרגלות הכרמל, הוא טורח בעצמו להמעיט מתרומתו לקבוצה והצליח להפוך לשחקן יותר שנוא משלומי ארבייטמן, עד כמה שהמשימה הזו לא קלה. עם כל הדומיננטיות שלה בשנים האחרונות, לא הצליחה מכבי חיפה לייצר אפילו שחקן אחד שאוהדי הכדורגל יסלדו ממנו, מהתנהגותו ומהסגנון השחצני שלו. עד שבא ליאור רפאלוב.

בגלל עמרי קנדה

אלי גוטמן הוא המאמן הכי טוב בארץ היום. מה שהוא עושה עם הפועל תל אביב ראוי לכל הערכה. די לראות את גילי ורמוט נלחם במגרש ואת האחריות שהתחיל לקחת (אם כי בזעיר אנפין) כדי להבין את השינוי והרוח שיכול איש אחד להחדיר לסגל שלם. טוב, כמעט שלם, כי על עמרי קנדה לא הצליח גוטמן להשפיע לטובה. אפילו לא הוא.

על הנייר, לא היה יותר מדי על מה לעבוד עם קנדה. הצעיר המבטיח שהגיע מהפועל פתח תקוה השתלב מיד בהרכב והיה אחד האחראים הראשיים לכך שהאדומים לא ירדו ליגה. מכאן נותר לו רק לעלות מדרגה, להיות שחקן מפתח ואחד ממובילי הקבוצה, אבל הוא החליט לבעוט וולה הכי חזק שהוא יכול בדלי. במהירות שיא הוא הפך מבאנקר בהרכב לשחקן שנכנס בדקות הסיום כדי לבזבז זמן. אפילו אחרי ההידרדרות נתנו לו בקבוצה אשראי והרשו לעצמם להעביר את דני בונדר לקרית שמונה. וקנדה? הוא פה בשביל הצחוקים. תמיד יירד מהמגרש אחרון, אבל לא משום שהוא כל כך חרוץ, אלא כי הוא צריך עוד דקה או שתיים של חיבוק מהאוהדים. כזה הוא, עמרי קנדה, אדם מסור. רק חבל שלא על המגרש. לא זה השחקן שראוי שברזומה שלו יהיה תואר אליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully