וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת: הכביש אשם

23.5.2009 / 12:32

את מי מאשים בריאן ברוני בפציעה, נגד מה מוחה מייק פלפרי ואיך מרגיש אלכס רודריגז בבית שלו בברונקס? ציטוטי השבוע בבייסבול

1. "זה היה מעניין" - איאן קינסלר מטקסס מנסה להבין איך זה שכבר בשתי הזריקות הראשונות שלו העונה, ג'ון לאקי ניסה להרוג אותו לפני שהורחק.

2. "נתתי לכם הזדמנות לדבר עלי בלי שאפתח את הפה. ככה אני אוהב את זה, לעשות הכל בדרך שלי" - אלכס רודריגז מניו יורק יאנקיז עוקץ את התקשורת אחרי הומראן מנצח באינינג ה-11 נגד מינסוטה.

3. "אני חושב שכשאני מופיע בטלוויזיה הכלל ארצית, אני עושה שטויות" - מייק פלפרי מהמטס מסביר למה ב"סאנדיי נייט בייסבול" בסן פרנסיסקו עשה שלוש פעמים BALK.

4. "הליגה צריכה למצוא דרך לפתור את הדברים האלה. לא יכול להיות שזה ייקח 8.5 דקות, זה דפק אותי" - בריאן ברוני, המגיש של ניו יורק יאנקיז, מספר כי הפציעה במרפק שהכניסה אותו לרשימת הפצועים הייתה מ... הילוך חוזר של מצלמות הטלוויזיה, משום שהתהליך לקח 8.5 דקות.

5. "לא אשקר, הגעתי לבסיס השלישי ואמרתי לעצמי 'אני מזדקן'" - ג'ק ווילסון מפיטסבורג אחרי שרשם ללא אוויר את הטריפל הראשון שלו העונה, נגד וושינגטון.

אורטיז מחליף ידיים

6. "זו הפעם העשירית ברציפות שאנחנו רושמים חמש ריצות או יותר - ואנחנו על מאזן 9:1. מה זה אומר? תחשבו לבד" - מני אקטה, מאמן וושינגטון, מיואש רצח מההגשה שלו אחרי עוד הפסד, 8:5 לפיטסבורג.

7. "כבר חשבתי להתחיל לחבוט בימין" - דייויד אורטיז, חובט שמאלי, היה על סף ייאוש עד ההומראן הראשון העונה מול טורונטו.

8. "שום דבר לא עשינו נכון. אתם תגידו מה עשינו, ואני אגיד שלא עשינו אותו נכון" - אוזי גיין, מאמן שיקגו וייט סוקס, מסביר מה קרה בתבוסה 20:1 למינסוטה.

9. "דיברנו לפני המשחק על אחוזי חבטות ה-slugging (חבטות הכוח - ד.ר.) שלנו. כנראה שהחבר'ה לקחו את זה קשה" - מייק סושה, מאמן האיינג'לס, מסביר איך קבוצתו רשמה במשחק מול סיאטל רק חמש חבטות, שלוש מהן להומראנס שניצחו את המשחק 0:3.

10. "אני מעדיף לא לחשוב על המגיש שמולי, אבל הבנתי שהוא בתקופה טובה עכשיו" - קנשין קוואקאמי מאטלנטה ממציא מחדש את האנדרסטייטמנט בהתייחסותו לרוי האלאדיי מטורונטו. קוואקאמי שרד שמונה אינינגים וניצח את הבלו ג'ייז 0:1, האלאדיי, אגב, לא הרשה ריצה בשבעת האינינגים שלו במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully