וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תחליט לגבי בלו לאחר מחנה האימון בקיץ

מאמן הירוקים אלישע לוי עוקב מקרוב אחר החלוץ המושאל לעירוני קרית שמונה. "אני מקווה להיות שחקן משמעותי בחיפה בעונה הבאה"

מכבי חיפה עוקבת אחרי התקדמותו של החלוץ ירו בלו, כאשר במועדון הירוק כבר החליטו לזמנו למחנה האימון שתערוך הקבוצה בקיץ כדי לבדוק מקרוב את יכולותיו של השחקן. כידוע, בלו, 20, שייך לחיפה והושאל בשנים האחרונות לעירוני קרית שמונה.

בסיומה של העונה הנכוחית כרטיס השחקן שלו יחזור אוטומטית לירוקים, כשהמאמן אלישע לוי עוקב זה זמן מה אחר השחקן. בחיפה מאמינים כי בלו עבר את תהליך ההתחשלות הדרוש לאחר שהבריא מהפציעה הקשה שחווה באמצע העונה. כמו כן רואים בו כאחד מהאחראיים לקאמבק בשבועות האחרונים של קרית שמונה ומאמינים כי הוא מתאים לסגל הקבוצה הירוקה.

בכל אופן, בקבוצה יחליטו לגביו רק לאחר שיתרשמו ממנו במחנה האימון של הקבוצה. אם חיפה בסופו של דבר תחליט לוותר על שירותיו של השחקן, ישנן מספר קבוצות בליגת העל המעוניינות בו, כולל קרית שמונה הרוצה להשאילו שוב בעונה הבאה.

"אני הכי שמח בעולם לחזור לשחק בשביל מכבי חיפה", אמר היום בלו. "אין שחקן בארץ שלא היה רוצה להימנות על המועדון הזה. אני מקווה להיות שחקן משמעותי בחיפה בעונה הבאה".

לגבי הקאמבק של קרית שמונה אמר החלוץ: "אנחנו משחקים הרבה יותר טוב בשבועות האחרונים ויש לנו יותר ביטחון. הרבה מזה שייך לרן בן שמעון שהוא מאמן מצוין והחזיר לנו את הביטחון שאבד לנו. באופן אישי, אני מרגיש טוב, החלמתי מהפציעה וזה בא לידי ביטוי גם במגרש. כל חבריי לקבוצה עושים מאמצים אדירים כדי שהקבוצה לא תרד, ואני שמח שיש לי חלק חשוב בחזרה של הקבוצה לניצחונות. אני מאמין שנישאר בליגת העל".

בקרית שמונה שמחו מאוד מהניצחון אתמול והעלייה למקום ה-11, המוביל למבחנים נגד הקבוצה המדורגת שישית בליגה הלאומית על הזכות להיות בליגת העל, אלא שבקבוצה מציינים ש"הדרך עדיין ארוכה". המאמן בן שמעון עסוק כעת בלהחזיר את השחקנים לקרקע כדי שלא תידבק בהם האופוריה לפני שני מחזורי הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully