וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה שוקלים להיפטר מגרנצ'ארוב

17.5.2009 / 20:19

בעיות המשמעת של הבלם המקדוני עשויות לסלול את דרכו החוצה. במועדון לא מרוצים מההתערבות של המשפחה בקריירה של טל בן חיים

אחרי האירועים אתמול (שבת) בהפסד להפועל פתח תקוה בדרבי (2:0), במהלכו נראה בובאן גרנצ'ארוב כשהוא יורק על גל כהן, במכבי פתח תקוה מתלבטים האם להמשיך את ההתקשרות עם הבלם המקדוני. גורמים בקבוצה אמרו כי בעיות המשמעת של הבלם וההסתכסכות שלו עם חלק מהשחקנים הישראלים, כולל אוהד כהן, עשויה להחריף את חוסר המשמעת בקבוצה בעונה הבאה.

בקבוצה מתלבטים האם לקדם את הבלם ניצן דמארי על חשבונו, מה גם שהמצב הכלכלי בעונה הבאה עשוי להקשות על השארתו של הבלם. בינתיים, מתברר כי המשא ומתן עם גנט הבלגית בנוגע לכרטיסו מתעכב בגלל חוסר הוודאות הכלכלית ובגלל חוסר שביעות הרצון מהתנהגותו של הבלם.

המאמן רוני לוי ישוחח עם גרנצ'ארוב ויבהיר לו שהתנהגותו של ראויה, אבל בקבוצה הדגישו כי גם הדברים שאמר קשר הפועל פתח תקוה, ג'וניור ויסה, לאחר המשחק ("מכבי התנהגו כמו בהמות") לא תרמו לאווירה הכללית. גל כהן אמר אתמול: "זה הדבר הכי מגעיל שעשו לי בקריירה ככדורגלן. הוא ירק עליי שלוש פעמים. אני מתבייש בשבילו, זאת התנהגות של שחקן כדורגל". לוי הגיע דווקא באוירה נינוחה לאימון היום ולא ערך אסיפה. לפני האימון הוא אמר לשחקנים: "נתנו את הכל, אין לי טענות אליכם. שחקנים השקיעו". שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו לא טובים, אין מה לעשות".

במהלך המשחק אירעו תקריות נוספות, בין קובי גנון לאורי אוזן ובין סולי צמח לחייאר סספדס. גנון הבהיר לאוזן כי הוא לא התכוון לתת לו אגרוף. לגבי צמח, הוא וסספדס החליפו דחיפות, אך כאשר נפגשו במנהרת השחקנים לאחר המשחק לא החליפו מילה. "פעם בחמש שנים מותר להם לנצח דרבי", אמרו הבוקר שחקנים בקבוצה.

בקבוצה לא מרוצים מההתערבות היתרה של משפחת בן חיים בקריירה של הבן, טל בן חיים. ייתכן מאוד שבשלב כלשהו, לפני תחילת העונה הנוכחית, הצדדים ייפגשו על מנת להבהיר את הדברים בצורה ברורה יותר. אתמול, במהלך המשחק, התערב אביו של טל בן חיים בתקרית של בנו עם אחד האוהדים.

סוכנו של הקשר הסנגלי אלסן נ'דור הודיע כי בשחקן מעוניינת סט. אטיין הצרפתית וכי רק לאחר מיצוי המשא ומתן עימה יוחלט האם הוא יגיע למבחנים. כפי הנראה, השחקן יגיע למבחנים בסופו של דבר עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully