וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואנ'ה, זה היה מהיר

17.5.2009 / 9:50

ג'ון לאקי מהאיינג'לס חזר להגיש, אבל אחרי שתי הגשות הורחק בהפסד 5:3 לטקסס. הומר של א-רוד ניצח את מינסוטה, המטס לוהטים

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - מינסוטה 4:6
טורונטו - שיקגו וייט סוקס 1:2
טמפה ביי - קליבלנד 2:4
טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 3:5
דטרויט - אוקלנד 1:9
קנזס סיטי - בולטימור 3:2
סיאטל - בוסטון 5:3

NL:

שיקגו קאבס - יוסטון 4:5
וושינגטון - פילדלפיה 8:5
סט. לואיס - מילווקי 1:0
סן פרנסיסקו - ניו יורק מטס 9:6
פלורידה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:6
וושינגטון - פילדלפיה 7:5
וושינגטון - פילדלפיה 8:5
קולורדו - פיטסבורג 4:7
אטלנטה - אריזונה 12:0
סן דייגו - סינסינטי 5:6

בוסטון יוצאת מהמשבר, אורטיז הולך לנוח

AL: לאחר פציעה ארוכה חזר ג'ון לאקי להגיש בלוס אנג'לס איינג'לס. ההספק שלו: שתי הגשות, אחת מעל לראש של איאן קינסלר מטקסס והשניה לצלעות, והרחקה. "לא הגשתי שישה שבועות", אמר לאקי, "לא התכוונתי לפגוע בו". קינסלר רק אמר בתגובה: "זה היה מעניין". הריינג'רס ניצחו במשחק 3:5 והמשיכו להתבסס בראש בית המערב, 3.5 משחקים לפני האיינג'לס.

אלכס רודריגז ירה להומר בן שתי ריצות באינינג ה-11, היאנקיז ניצחו את מינסוטה 4:6. בוסטון נחלצה מרצף של שלושה הפסדים עם ניצחון 3:5 בסיאטל, דייויד אורטיז ירד לספסל בעקבות רצף הכשלונות שלו על הצלחת. טורונטו ממשיכה להראות אופי, וביצעה מהפך מאוחר ב-1:2 על שיקגו וייט סוקס, שמונה ושלושה לרוברט ריי בניצחון. מאט גארזה וטמפה ביי עברו את קליבלנד 2:4, בולטימור ניצחה בקנזס סיטי 2:3 ודטרויט שוב השתיקה את מחבטי אוקלנד עם ניצחון 1:9, שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לריק פורסלו.

NL: יוהאן סנטנה אמנם ספג שש ריצות, ארבע לחובתו, אבל המטס שוב ניצחו בסן פרנסיסקו 6:9, עם שלוש חבטות של קרלוס בלטראן, דייויד רייט וגארי שפילד. יום גדול של ראול איבנייז, שחבט לשלושה הומרים בשני משחקים, סייע לפילדלפיה לזכות בדאבל הדר בוושינגטון - 5:8 ו-5:7. מקס שרצר זכה לתמיכה התקפית נרחבת ועשה את שלו ב-0:12 של אריזונה על אטלנטה. פיטסבורג עברה את קולורדו 4:7, פלורידה ניצחה את הדודג'רס 3:6 וסן דייגו זכתה במרתון אחרי ניצחון על סינסינטי 5:6 ב-16 אינינגים.

הקאבס איבדו יתרון בן ארבע ריצות באינינג התשיעי, אבל הצליחו לחמוק ממנו עם ניצחון 4:5 על יוסטון מסינגל של אלפונסו סוריאנו. ג'ף סופאן ממילווקי הגיש שבעה אינינגים משובחים נגד קבוצתו לשעבר סט. לואיס, וגבר על חברו לזכיה בוורלד סירייס ב-2006, אדם ויינרייט, 0:1. ויינרייט הגיש שמונה ושבעה, טרבור הופמן רשם שמירה תשיעית העונה, הוא עדיין לא ספג ריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully