וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהכח זועמים על בית"ר: "זה נראה לא טוב"

דור בלך

16.5.2009 / 23:20

הסגולים לא עשו את עבודתם: "אשדוד הסתגרו ויצאנו פראיירים", וכעסו על הירושלמים: "כשקיבלנו את העידכונים מקרית שמונה זה כבר היה מסריח"

בהכח עמידר רמת גן לא מאמינים שהצליחו לאבד את יתרון חמש הנקודות על עירוני קרית שמונה וחזרו למקום האחרון. הקבוצה, שנראתה טוב יותר מאשדוד במשחק הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-31 וסיימה רק ב-0:0, אינה תלויה בעצמה יותר במאבקי ההישרדות ותנסה לנצח את שני המשחקים הנותרים נגד הפועל תל אביב והפועל פתח תקוה.

להכח נותרו המשחקים הקשים ביותר, כשאמנם הפועל פתח תקוה צפויה להגיע למחזור האחרון מולם ללא סכנת ירידה לאחר שניצחה בדרבי, אך הפועל תל אביב במאבק האליפות. עירוני קרית שמונה תיפגש בשבועיים הקרובים עם בני יהודה ומכבי פתח תקוה חסרות המטרות בליגה, ובני סכנין אמנם תצא לטדי בשבוע הבא ותפגוש את בני יהודה במחזור הסיום, אך יתרון ארבע הנקודות שלה על הכח וקרית שמונה צפוי להספיק לה.

"אשדוד באו להסתגר ויצאנו פראיירים", סיכמו שחקנים בהכח, "הם שיחקו לרגליים שלנו ולא ידענו לנצל את זה, בעטנו למעלה במקום לשחק מסודר". במועדון זועמים על חוסר הספורטיביות שהפגינה בית"ר ירושלים, כך לטענתם, בקרית שמונה. "כשקיבלנו את העידכונים זה כבר היה מסריח", משחזרים בקבוצה, "אבל כשראינו את התקציר זה נראה ממש לא טוב. בית"ר לא שיחקו, החליפו שחקנים כבר במחצית הראשונה. זה נראה ממש ממש לא טוב וראוי שיחקרו את זה".

בצוות המקצועי סירבו לדבר לאחר המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully