וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "נתניה שיחקו כמו שדים אחרי שהם עשו מעט מאוד מול ק"ש"

למאמן סכנין היו טענות לצורה בה שיחקה נתניה בשבוע שעבר אחרי ה-0:0 נגדה. מתיאוס: "שפת הגוף של חלק מהשחקנים הייתה עצובה"

בני סכנין ומכבי נתניה סיימו הערב (שבת) בתיקו 0:0 שהעניק לשתיהן נקודה במסגרת המאבקים הנפרדים של כל אחת מהן. סכנין יכולה הייתה לברוח לירובותיה לתחתית, נתניה יכולה הייתה להידבק לבית"ר ירושלים במקום השלישי, אבל שתיהן נאלצו להסתפק במועט.

"הופתעתי מאוד מהמשחק של נתניה, הם עלו כמו שדים לאחר שבוע שעבר עשו מעט מאוד מול קרית שמונה", אמר מאמן סכנין, ערן קוליק, אחרי המשחק, "חבל כי היינו צריכים את שלוש הנקודות מהמשחק והצלחנו להוציא רק אחת. משחק ההתקפה שלנו עדיין לא טוב. למרות זאת, אין לי טענות לשחקנים שלי, שנלחמו ועשו הכל בכדי לנצח".

על דבריו של קוליק אמרו בנתניה: "נתניה עולה בכל משחק על מנת לנצח ולא משנה מי היריבה. אם ערן קוליק רוצה להישאר בליגה בדרכים לא ספורטיביות, אנחנו לא הכתובת".

עבאס סואן הוסיף: "הנקודה הייתה חשובה לנו מאוד ולמרות שרצינו לנצח, חשוב שלא הפסדנו. נתניה הפתיעה אותי שהעלתה עם מערך של שלושה בלמים ובעצם שיחקה להוציא תיקו. אני מקווה שבשבוע הבא נבטיח את ההישארות בליגה".

"התוצאה לא טובה ואני לא יכול להגיד שאני מרוצה, אבל אחרי חצי הגמר השחקנים שלי היו עייפים פיזית ומנטלית", אמר לותר מתיאוס, "שפת הגוף של חלק מהשחקנים הייתה עצובה. בהחלט יכולנו להציג כדורגל טוב יותר. יחד עם זאת אני חושב שהגענו למספיק מצבים והיינו יכולים לנצח את המשחק.

מתיאוס גם התייחס למשחק העונה ביום שני: "לי אין קבוצה עדיפה. אני מאחל לשתי הקבוצות בהצלחה. חשוב מאוד שתהיה רמה טובה כי הרבה סקאוטים מאירופה יעקבו אחרי המשחק וחשוב שיהיה לישראל ייצוג טוב באירופה".

רביד גזל אמר: "אין בסיס לטענות של סכנין שמולם התאמצנו ומול קרית שמונה לא. בשבוע שעבר שיחקנו לא טוב והפסדנו. היום אני חושב שהגענו למספר מצבים בסוף המשחק ואני חושב שגם הגיע לנו פנדל. חבל שלא הצלחנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully