וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לאלכסנדר שטילוב בגלאזגו

16.5.2009 / 18:08

המתעמל הישראלי השיג ציון של 15.050 נק' בגמר הקרקע, ולא שמר על התואר שלו. ריסנזון עלתה לכל הגמרים באליפות אירופה

המתעמל הישראלי אלכסנדר שטילוב זכה היום (שבת) במדליית הארד בגמר תרגיל הקרקע, בתחרות גביע העולם שנערכה בגלאזגו. שטילוב, שזכה בשנה שעברה במדליית הזהב באותה תחרות, השיג ציון חלש יחסית של 15.050 נק', מה שדירג אותו שלישי בגמר. אלוף העולם הברזילאי, דייגו היפוליטו, השיג ניקוד של 15.850 נק' וניצח בתחרות. כריסטיאן תומאס הבריטי סיים שני עם 15.225 נק'.

שטילוב, שזכה במדליית הארד בתרגיל הקרקע באליפות אירופה האחרונה, מתכונן לאליפות העולם שתתקיים באוקטובר הקרוב בלונדון.

אירה ריסנזון המשיכה להרשים גם היום בתרגילי המוקדמות במסגרת אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית שמערכת באזרבייג'אן. ריסנזון השיגה ציון של 26.800 נק' בתרגיל החישוק ו-26.275 נק' בתרגיל הסרט, מה שהעלה אותה לארבעה גמרים בכל התרגילים הבודדים. הגמרים יתקיימו ביום ראשון.

בנוסף, נבחרת ההתעמלות האומנותית הכוללת בנוסף לריסנזון את נטע ריבקין ומורן בוזובסקי, סיימה במקום החמישי הכללי עם 206.050 נקודות. מדובר בניקוד של שלוש המתעמלות יחד, ומדובר בשיטת דירוג חדשה שהונהגה באליפות הנוכחית. נבחרת הג'וניור (עד גיל 15) סיימה במקום החמישי הכללי במוקדמות ועלתה לגמר.

ראש המשלחת עודד אברמסון סיכם: "ישראל מעצמה בהתעמלות. אם אנחנו אחרי מדינות כמו רויסה, אזרבייג"אן בלארוס ואוקראינה שנחשבות לטובות בעולם, אז אנחנו בהחלט מעצמה בתחום. אי אפשר להתעלם מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully