וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק, ניו יורק

16.5.2009 / 12:25

היאנקיז שמו שלוש ריצות על ג'ו ניית'ן בדרך למהפך ענק ול-4:5 על מינסוטה, המטס נחלצו מפיגור גדול וניצחו את סן פרנסיסקו 6:8

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - מינסוטה 4:5
דטרויט - אוקלנד 1:14
טורונטו - שיקגו וייט סוקס 3:8
טמפה ביי - קליבלנד 7:8
טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 8:10
קנזס סיטי - בולטימור 1:8
סיאטל - בוסטון 4:5

NL:

וושינגטון - פילדלפיה 10:6
פיטסבורג - קולורדו 3:1
פלורידה - לוס אנג'לס דודג'רס 6:4
אטלנטה - אריזונה 3:4
סן דייגו - סינסינטי 3:5
סן פרנסיסקו - ניו יורק מטס 8:6
שיקגו קאבס - יוסטון (נדחה)
סט. לואיס - מילווקי (נדחה)

איאן קינג-סלר

AL: היאנקיז פיגרו בבית 4:2 למינסוטה, ודווקא כשמולם עמד אחד מטובי הקלוזרים בליגה, ג'ו ניית'ן, ביצעו מהפך בן שלוש ריצות וניצחו 4:5 מסינגל של מלקי קבררה. טורונטו התאוששה מההפסד לניו יורק בסדרה מולה ועברה את שיקגו וייט סוקס 3:8, עם עוד משחק סולידי של ברט ססיל. הצלע השלישית במרוץ, בוסטון, נכנעה למחבט של איצ'ירו סוזוקי הותיק, שרשם שני הומרים לסיאטל וניצח אותה 4:5.

בקרב ישיר ראש בראש על צמרת המערב הלך איאן קינסלר רחוק פעמיים, וטקסס ניצחה את ג'ו סונדרס והאיינג'לס 8:10. זאק גריינקי ממשיך להפליא בהגשותיו וזכה בניצחון השביעי שלו העונה - 1:8 על בולטימור. ההספק שלו: שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים. דטרויט לא התקשתה להביס את אוקלנד 1:14 עם גראנד סלאמס של ריאן רייבורן וברנדון אינג' ומשחק כוחני של אדווין ג'קסון, עם שבעה ושישה. טמפה ביי גברה בבית על קליבלנד 7:8.

NL: גם פיגור מוקדם וטים לינסקאם על הגבעה לא הרתיעו את ניו יורק מטס. החברים מהקווינס נחלצו מפיגור 5:1 עם שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים של דייויד רייט, וניצחו בסן פרנסיסקו 6:8, כשהם עומדים על מאזן נאה של 15:20 בראש בית המזרח. פילדלפיה ביקרה בבית הלבן כדי לקבל את ברכתו של ברק אובמה על הזכיה בוורלד סירייס, ויצאה עם ניצחון בוושינגטון 6:10.

מני רמירז התנצל בפני חבריו ללוס אנג'לס דודג'רס, והם הראו לו שלהם לא ממש אכפת מההשעיה שלו, כשניצחו במיאמי את פלורידה 4:6. אטלנטה המשיכה בכושר הטוב שלה לאחרונה עם 3:4 ביתי על אריזונה החלשה. קולורדו הפכה באינינג התשיעי פיגור בפיטסבורג כדי לנצח 1:3, שבעה ועשרה לחורחה דה לה רוסה, שלא קיבל את הניצחון ברוקיז. סן דייגו הנחילה לסינסינטי הפסד עם 3:5, כשאדריאן גונזאלס המצוין יורה להומר במשחקו החמישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully