וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "אף אחד לא יעשה עבורנו את העבודה"

נשיא מכבי חיפה הגיע לאימון לעודד את השחקנים לקראת משחק העונה. משומר הפצוע לא התאמן, חרזי ואפק מועמדים להחליפו בהרכב

יומיים לפני משחק העונה מול הפועל תל אביב, ערכה הבוקר (שבת) מכבי חיפה אימון נוסף, אליו הגיעו עשרות אוהדים שעודדו את השחקנים, הדליקו אבוקות ויצרו אווירה חגיגית לקראת המשחק שיכול לקרב את הירוקים לתואר האליפות (שני, 20:50, ערוץ 10).

נשיא הקבוצה יעקב שחר הגיע לבקר את השחקנים באימון ועודד אותם לקראת המשחק הגורלי. "ביום שני כולנו ביחד", אמר שחר. "לפנינו שבוע חשוב, ורק יחדיו נעבור אותו. אף אחד לא יעשה עבורנו את העבודה, אלא רק אנחנו. עשו את הכל כדי שנהיה גאים בכם".

המגן אייל משומר, שנטש אתמול את האימון בשל מתיחה בשריר הירך, לא התאמן, ובחיפה מעריכים כי הוא לא יהיה כשיר למשחק. מחר ייבדק משומר פעם נוספת על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, ורק אז יוחלט סופית האם לשלבו במשחק או לא. המגן הימני צפוי היה לפתוח בהרכב, וכעת נראה כי אלון חרזי הוותיק יתפוס את מקומו, אם כי באימון היום תורגל גם עומרי אפק בהרכב לקראת סיומו. רק מחר באימון המסכם יחליט אלישע לוי עם מי מבין השניים לפתוח, אך על פי המסתמן יהיה זה חרזי שיזכה בחולצת ההרכב.

ג'ון קולמה, שנפצע בעקבו במהלך משחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה ברביעי, ערך אימון חלקי בלבד ולא שותף בחלק הטקטי, אך צפוי לקבל זריקה לשיכוך כאבים ולפתוח בשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully