וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-נתניה: מתיאוס עצבני, קוליק מרוצה

מאמן מכבי נתניה התרגז על עייפות שחקניו באימון: "מקווה שלא יצאתם אתמול בערב". מאמן סכנין: "מרוצה מאוד מהתלהבות השחקנים"

לאחר ההפסד וסיום הדרך בגביע המדינה ברביעי, במכבי נתניה סופרים את הדקות לקיץ וינסו להעביר את שלושת המשחקים הנותרים תוך שמירה על כבודם. בשבוע שעבר העלה לותר מתיאוס הרכב משני מאוד נגד קרית שמונה והפסיד 3:1, כשגם הפעם הגרמני מתכוון לתת לשחקנים רבים, ששיחקו 120 דקות רק לפני יומיים, מנוחה.

בניגוד למה שהנהיג עד כה, הסכים מתיאוס לערוך את האימון המסכם בשעות הבוקר לקראת המשחק מול בני סכנין (שבת, 19:10, ללא שידור), אך הפגין קשיחות והתרגז על עייפותם של שחקנים באימון. "אתם ביקשתם להעביר לבוקר, אני מקווה מאוד שלא יצאתם אתמול בערב", צרח עליהם. גם בשבת בבוקר תערוך הקבוצה אימון, בו יעביר המאמן תדריך על היריבה.

זאב חיימוביץ', שלא שיחק בחצי הגמר בעקבות האדום שספג נגד קרית שמונה, ישוב להרכב על חשבון גולן חרמון. גם שלו מנשה, שהוחלף במחצית השנייה בר"ג, יפתח על הספסל ושניר גואטה הצעיר יתפוס את מקומו. דדי בן דיין יזכה למנוחה וטל מעבי יפתח בעמדת המגן השמאלי. אלברטו בלאנקו המאכזב שהוחלף במחצית יסופסל אף הוא, כשמתיאוס יעלה עם חלוץ נוסף - אבי כנפו, במקומו. איתי שכטר יראה את פתיחת המשחק מהספסל ואלברטו זאפטה יפתח בהרכב.

"למרות האכזבה הגדולה לאחר ההדחה מהגביע, אנחנו כבר עם הראש במשחק מול סכנין, כי זהו טבעו של הכדורגל", הודה רביד גזל. "אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאפשר ולנצח את המשחקים שנותרו. סכנין רוצה להבטיח את מקומה בליגה ונמצאת בתקופה טובה, אך עבורינו הניצחון לא פחות חשוב שכן אנחנו רוצים להבטיח את הכרטיס לאירופה ולשם כך עלינו להתחיל בניצחון, גם במגרש קשה כמו דוחא".

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', לואיס מרין, ביבאן פרנסמן, טל מעבי, רביד גזל, אלמוג כהן, שניר גואטה, אבי כנפו, אלברטו זפאטה.

סכנין: ניצחון יבטיח הישארות כמעט סופית

בני סכנין סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק מחר מול נתניה, אותה טרם הצליחה לנצח העונה. האווירה בסכנין מרוממת לאחר שלא הפסידה לשתי מוליכות הטבלה, ואף עלתה למקום התשיעי בליגה. למרות זאת, במועדון לא מקלים כלל ראש במשחק מחר ורוצים ניצחון על מנת להבטיח סופית את ההישארות בליגה. אם הכח לא תנצח מחר וסכנין כן, סכנין תרוויח עוד עונה בליגת ותוכל להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה.

לפני האימון הבוקר אסף את שחקניו קוליק ואמר שהוא מצפה מהם רק לדבר אחד: "המשחק הזה מאוד חשוב עבורנו, אני יודע שאתם מסוגלים לנצח ואני מאמין בכם". לאחר מכן הראה קוליק לשחקניו וידאו ממשחקי מכבי נתניה, וביקש מהם להם לשים לב לכדורים חופשיים. המאמן גם שם דגש על משחק ההתקפה ואמר: "אם אנחנו רוצים לנצח, אנחנו חייבים לכבוש". קוליק ביקש משחקניו הנעת כדור חכמה יותר באזור רחבת נתניה.

עוד הוסיף קוליק היום: "אנחנו חייבים לנצח בכדי להבטיח את ההישארות כמעט באופן סופי. הגיע הזמן גם שננצח את נתניה לאחר שלא עשו זאת בסכנין העונה. אני מרוצה מאוד מההתלהבות של השחקנים, ואני מאמין שאם הם יבואו מרוכזים למשחק, אז נצליח גם לצאת עם שלוש הנקודות".

למרות מספר פציעות, לרשותו של קוליק יעמוד מחר סגל כמעט מלא. כרגע נראה כי רק הבלם פטי יא יא בספק למשחק, לאחר שערך אימון קל בלבד היום. עבאס סואן, אחמד קאסום וחלאד חלאילה, שגם הם סוחבים פציעה, אמורים להיות כשירים למשחק מחר. קוליק עדיין מתלבט לגביי התקפת הקבוצה, וכפי שעל פי האימון נראה כי המאמן יעדיף את איברהים באסיט על אבודו אוקצ'ה. אם יא יא פטי לא יהיה כשיר לעמדת הבלם, ייכנס חיים בנון לנעליו ואילו סרחיו נבואה יפתח בקישור.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, פטי יא יא (סרחיו נבואה), טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סוואן, חיים בנון, חלאד חלילה, חמד גנאים, אחמד קאסום, איברהים באסיט (אבודו אוקצ'ה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully