וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוצ'וסינקו, וזה סופי

15.5.2009 / 11:40

כמעט שנה לאחר ששינה את שמו, הסכימה ה-NFL שצ'אד ג'ונסון ילבש את החולצה עם השם "אוצ'וסינקו". ג'ייסון טיילור שוב בדולפינס

לפני כשנה החליף צ'אד ג'ונסון, התופס של סינסינטי בנגאלס, בעוד מעשה משובה ושיגעון גדלות את שם משפחתו לאוצ'ו סינקו (85, המספר שעל גב חולצתו). הוא עשה זאת כדין ברשימות של משרד הפנים האמריקאי. אלא שמרבית כלי התקשורת המשיכו להכריז עליו כג'ונסון. כנראה שבקרוב יהיה לזה סוף, לאחר שה-NFL אישרה לו לשחק עם השם החדש, בהסתייגות אחת - על חולצתו יהיה כתוב ochocinco במילה אחת במקום בשתיים, משום שכך מופיע השם בפלורידה, בה ערך את התיקון.

הסיבה שהתהליך לקח כל כך הרבה זמן היא מרצנ'דייז. ב-NFL לא הסכימו שג'ונסון ישנה את שמו, אלא אם ירכוש את החולצות שהופצו כבר על ידי חברת "ריבוק". הוא סירב, ונאלץ לשחק תחת שמו המקורי, אם כי כפי שתראו בתמונה, בשבוע הראשון של העונה שעברה הוא כן שיחק עם השם החדש. בכל מקרה, מהשנה כבר לא יהיו חילוקי דעות.

מוטב מאוחר מלעולם לא: ג'ייסון טיילור חתם ביום רביעי במיאמי לעונה אחת. הקיצוני הגנתי הותיק הועבר לוושינגטון בטרייד לאחר שלא ראה עין בעין עם ביל פארסלס לפני העונה שעברה, אולם לאחר שנפצע שוחרר על ידי הרדסקינס ומצא בית "חדש" ליד החברים הישנים. "הלב שלי תמיד היה במיאמי ואני נרגש לקרוא לעצמי 'דולפין' שוב", אמר טיילור. הוא ישתכר 1.5 מיליון דולר ב-2009. טיילור שיחק בדולפינס 11 עונות והגיע עימם שש פעמים לפרובול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully