וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "אם נפסיד, אין אליפות"

מגן הפועל ת"א מבין את חשיבות משחק העונה מול מכבי חיפה ומקווה ש"כולם יבואו חדים". בן לוז ינוח עד אשר יתאחה השבר באצבע רגלו

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל תל אביב חזרה להתאמן היום (חמישי) לאחר יומיים מנוחה. בן לוז, הסובל משבר באחת מאצבעות רגליו, לא התאמן ויחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה. לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי, הוחלט שהקשר ינוח עד אשר יתאחה השבר, כשעל פי הערכות הוא צפוי לחזור בעוד שבוע, או לכל היותר בעוד שבועיים. בכל אופן, בקבוצה מאוד מעריכים את מאמציו של הקשר, על כך שהתעקש לעלות עם זריקה בשני המשחקים האחרונים.

מעבר לכך, כל סגל השחקנים, פרט כמובן לשי אבוטבול הפצוע, עומד לרשותו של המאמן אלי גוטמן, שהיום העדיף לא לתרגל הרכב אלא רק את חוליות ההגנה וההתקפה. כרגע גוטמן לא מתכנן שינויים בהרכב, וככל הנראה יעלה עם הרכב זהה לזה ששיחק מול בני סכנין ביום שני, כשרק טלקיסקי בר החלפה.

המגן הוותיק יגאל אנטבי התייחס לעימות הצפוי בקרית אליעזר: "זה נכון שזה משחק עונה, אבל מבחינתנו זה משחק על כל העונה. אם נפסיד, הלכה האליפות. צריך לבוא מרוכזים ולהתאמץ כל השבוע, כדי להגיע מרוכזים ומפוקסים במטרה אחת - לנצח את המשחק. נקוה שכולם יבואו חדים ונעשה זאת".

בהפועל חוששים מאוד מהעובדה שתובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, יעמיד את הקבוצה לדין, אך מאמינים שהדברים יסתדרו והקבוצה בסופו של דבר לא תועמד לדין משמעתי שיכול לעלות לה בשתי נקודות ליגה ואפילו באליפות.

היום השתתפו שחקני הקבוצה בטקס חניכת הקליניקה של מעסה הקבוצה בוריס רומנובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully