וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר מתחיל בהכנות לעונה הבאה, בגרמניה

דור בלך

14.5.2009 / 13:03

הבעלים של מכבי נתניה המריא למולדתו וצפוי להיות מחזיק המניות העיקרי בדיסלדורף. ביקורת על בלאנקו: "נראה כאילו הוא עושה בכוונה"

לאחר ההפסד בחצי הגמר אמש (רביעי) וסיום העונה למעשה של מכבי נתניה, הבעלים דניאל יאמר מתחיל בהכנות לעונה הבאה, אך לאו דווקא בעיר היהלומים. הגרמני המריא למולדתו על מנת לערוך מספר פגישות עם קברניטי פורטונה דיסלדורף, כשההערכה היא שיהיה מחזיק המניות העיקרי שם, פרט לציבור, שעל פי החוק הגרמני מחזיק ב-51 אחוז מכל קבוצת כדורגל. יאמר צפוי גם להיפגש ביום ראשון עם חברו הקרוב, דרגוסלב סטפנוביץ', לו הציע לאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

השניים כבר שוחחו מספר פעמים בטלפון בשבועות האחרונים וייפגשו בפרנקפורט לפגישת עבודה בה ישמע סטפנוביץ' את התנאים שמצפים לו בנתניה בעונה הבאה אם יצטרף - תקציב נמוך והתבססות על שחקנים צעירים. ההערכות בנתניה הן כי סטפנוביץ' יהיה הסמכות העיקרית בקבוצה בעונה הבאה, כשיאמר יתרכז בדיסלדורף.

אולי כדי להמחיש עד כמה הוא אינו בקי כבר במה שקורה בישראל ובנתניה, הוציא אתמול יאמר הודעה בה ביקש מהשחקנים ש"ירימו את הראש ומהר, ויתרכזו במטרות שיש להם עוד בליגה, אני בהחלט רוצה שנסיים במקום השלישי ונעפיל לגביע אופ"א, שם שיחקנו בשנתיים האחרונות", זאת למרות שגם מהמקום הרביעי מעפילים לאירופה, כשנתניה כבר הבטיחה מעשית את השתתפותה באירופה בשנה הבאה בעקבות אי אישורה של בית"ר ירושלים, וכי גביע אופ"א יחדל מלהתקיים בסוף העונה ויוחלף בליגה האירופאית.

בנתניה שררה אתמול אכזבה גדולה, בעיקר מיכולתו של אלברטו בלאנקו שתופקד כקשר ימני, אך שיחק במרכז השדה. "זה נראה כאילו הוא עושה בכוונה", סיפרו גורמים בצוות המקצועי, כשהשחקן הוחלף במחצית וזכה לשטיפה ממתיאוס. בסיום המשחק מתיאוס לא גער בשחקניו, כשלאחר החמצות שני הפנדלים הוא לא הסתכל אפילו על המגרש. "ראיתי איך זה נראה והעדפתי לא לראות יותר", הסביר, "ובאמת כשלא הסתכלתי המזל קצת השתנה, אבל גם זה לא עזר בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully