וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון גרשון: "יהיה קיץ מעניין"

דור בלך

14.5.2009 / 11:18

הבלם התייחס לבעייתיות הכלכלית ולא פסל חזרה להפועל ת"א: "הכל אפשרי". אגייר לא יוכל לקבל את בית"ר מגאידמק, הקבוצה עשויה לבקש הארכה מאופ"א

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מעמד חצי גמר גביע המדינה סיפק אתמול (רביעי) דרמה ומתח, וייתכן שפתח דלת אירופית עבור אבירם ברוכיאן. התקשורת הבלגית מדווחת היום כי סקאוטים של אנדרלכט הגיעו כדי בדקל קינן, בלמה של מכבי חיפה, אולם התרשמו דווקא מיכולתו של קשר בית"ר ירושלים. ברוכיאן כבש שער בעקבו בניצחון 1:2 על הכח עמידר רמת גן, והבלגים אהבו את היצירתיות שלו.

בבלגיה ציינו שהקשר בן ה-24 משחק בקבוצת הבוגרים של בית"ר משנת 2003, וחבר בסגל נבחרת ישראל. הבלגים מדווחים כי סקאוטים של קבוצת ברגה עקבו אחרי ברוכיאן, עוד קודם למשחק חצי הגמר.

עוד לפני שעניין בלגיה עולה על הפרק, ברוכיאן שסובל מנפיחות בברכו הפצועה, צפוי לקבל מנוחה נגד קרית שמונה על מנת לא להחמיר את פציעתו ולהסתכן בכך שלא יהיה כשיר לגמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה בעוד כשבועיים. הקבוצה תצא מחר למלון בצפון לקראת המשחק, וככל הנראה ברוכיאן לא יצא עמה על מנת שיוכל לנוח ולעבור טיפולים. גם אריאל הרוש הפצוע לא יכלל בסגל ויחזור לאימונים רק ביום ראשון.

כשנותר רק יום אחד לערער על החלטת ועדת הרישוי האירופאית, בבית"ר בודקים כעת אפשרות לקבלת הארכה. נכון לעכשיו אין לבית"ר אפשרות להציב ערבויות על סך 5 מיליון יורו, אך עורכי הדין של המועדון בודקים האם פתיחה בהליך תתן להם עוד מספר ימים של חסד.

בתוך כך, בקבוצה הביעו קורת רוח מההישג בגביע, ומקווים לסיים את העונה הקשה עם תואר ביד. "היה קשה, ובדקות האחרונות הם יכלו גם לנצח", אמר הבלם שמעון גרשון בראיון לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל. "היה רגע מפחיד לקראת הסוף, אבל קאלה עשה את העבודה, אז זה עבר בסדר".

גרשון נשאל לגבי התחושות שליוו את שחקני האלופה לאורך העונה, כשמעל המועדון מרחפת אי ודאות כלכלית. "הקושי ליווה אותנו לאורך כל העונה, אבל לשמחתי יש צוות טוב מאוד בבית"ר, מהשחקנים ועד היו"ר איציק קורנפיין, וכולם מנסים לעשות הכי טוב שאפשר. היו מחשבות כמו 'מה קורה למועדון', מהפסגה נקלענו למצב לא מוכר. זה קרה מהר לכולם, וזה טישטש את כל עניין הכדורגל בבית"ר. אחרי זה התאפסנו והבנו שאין ברירה, וצריך להתחיל לרוץ קדימה. כולנו נמצאים במצב של אי ודאות, זה לא נעים, אבל זה מה שיש כרגע. אני בטוח שיהיה קיץ מעניין. אם נקבל תשובות חיוביות לגבי הרכישה זה יהיה טוב לבית"ר, אבל הכל כרגע בגדר ספקולציה".

בהמשך נשאל גרשון על עתידו בבית"ר, ואם חזרה להפועל תל אביב אפשרית מבחינתו. "אני מספיק שנים בכדורגל והכל יכול לקרות. הפועל תל אביב יקרה ללבי, לא הסתרתי זאת. עבדתי בהפועל תל אביב 18 שנים ונהניתי כל רגע, אני אף פעם לא שולל שום דבר, אני מכיר את הדינמיקה ההפכפכה שקיימת בכדורגל". כשנשאל האם לדעתו אוהדי הפועל תל אביב פתוחים לחזרתו לקבוצתם, השיב: "צריך לשאול אותם".

במחזור הסיום של העונה תתארח בית"ר בקרית אליעזר, למשחק שיכול לקבוע את זהות האלופה, ולקלקל לחיפה את החגיגה. "אני לא אוהב את המילה להרוס, אבל קודם שנגיע לרגע הזה בו המאבק יהיה באמת עד הסוף. המחזור הקרוב יקבע מאוד. אם אשחק במחזור האחרון, אעשה, כמו תמיד, את הכי טוב שאוכל עבור בית"ר, שיש לה המטרות משלה. זאת למרות שכרגע לא ברור אם נשתתף באירופה גם אם נסיים בין שלוש הראשונות".

אגייר מתחיל להיזהר מבית"ר

על אף התקווה בבית"ר כי גומא אגייאר יציל את המועדון מפירוק, הדבר לא נראה באופק ואם איש העסקים היהודי ייקח את המועדון בכלל, זה יהיה מהמפרק. בעקבות העיקול שהוטל על נכסי ארקדי גאידמק בנובמבר האחרון, בהם גם בית"ר, לא יוכל האוליגרך להעביר את הקבוצה בחינם או למכור אותה בסכום נמוך ללא אישור נושיו - צבי ורוית ויליגר.

על פי החלטת בית המשפט חייב גאידמק לזוג ויליגר כ-18 מיליון שקלים, והשניים לא יסכימו שזה ימכור את נכסיו המשועבדים לו בסכום נמוך מערכם הריאלי, כשעל פי הערכה כללית רק כרטיסי השחקן של כוכבי בית"ר שווים מעל ל-15 מיליון שקלים.

"אהיה גאה להיות מזוהה עם הקבוצה האגדית הזאת", הודיע אגייר וסייג, "עם זאת, ממצאים ראשוניים העלו כי מספר תביעות תלויות ועומדות כנגד בעלי הקבוצה והנהלתה, ועל דבר קיומן לא ידעתי כאשר התהליך החל. אנו נבחן את המצב לעומק, ובתקווה יהיו לנו הערות נוספות בנושא בימים הקרובים. אני מוכרח לציין כי זו אינה גחמה אישית או פילנתרופית, אלא הזדמנות עיסקית במאת האחוזים, וכך גם עלי להתייחס לעניין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully